سرمربی اسپانیایی آبی‌های شهر منچستر می‌گوید جایگاه هافبک ساحل عاجی‌اش در ترکیب من‌سیتی تضمین شده نیست.

به گزارش مرور نیوز، یحیی توره پس از عذرخواهی رسمی از پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی به خاطر اظهارات انتقادآمیز مدیر برنامه‌هایش به ترکیب منچسترسیتی بازگشت و در پیروزی 2 بر یک این تیم برابر کریستال‌پالاس هر دو گل تیم تحت‌هدایت گواردیولا را به ثمر رساند، اما به گفته سرمربی منچسترسیتی هنوز جایگاهش تضمین شده نیست.

پپ گواردیولا در آستانه دیدار بعدازظهر امروز (شنبه) شاگردانش برابر برنلی در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: هر بازیکنی ممکن است از ترکیب کنار گذاشته شود. یحیی توره در بازی با کریستال‌پالاس بازیکن مهمی برای ما بود، عملکرد خوبی داشت و دو گل هم به ثمر رساند، اما به لحاظ تیمی باید عملکردمان بهتر شود، بنابراین من بیشتر نگران این هستم که به لحاظ تیمی بهتر بازی کنیم.

وی افزود: یحیی می‌تواند بازیکن مهمی برای منچسترسیتی باشد، درست همانند بازیکنان دیگر تیم. نمی‌خواهم چنین مسئولیتی را روی شانه‌های توره بگذارم که در هر بازی پیروزی را برای ما به ارمغان بیاورد و هیچگاه این کار را نمی‌کنم. تا به امروز با بهترین بازیکنان جهان کار و سعی کرده‌ام همه بازیکنان را در فرآیند بازی درگیر کنم و بازیکن خاصی را مسئول کسب پیروزی نکنم. این نه برای یحیی خوب است نه برای منچسترسیتی.

سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ گفت: یحیی در ادامه در بازی‌هایی خواهد بود و در برخی بازی‌ها ممکن است، نباشد. در بازی آخرمان که مقابل کریستال‌پالاس بود برای مثال جان استونز، ایلکای گوندوگان و داوید سیلوا بازی نکردند. وقتی به مدت 11 ماه تقریباً هر سه روز یکبار برای تیم باشگاهی و تیم ملی کشورتان بازی می‌کنید، تمامی بازیکنان برای تیم‌شان مهم هستند.