سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه ۱۲ بازیکن ما اگر تا نیم فصل مطالباتشان پرداخت نشود، خواهند رفت گفت: با این شرایط که بازیکنی در استقلال نمی‌ماند، من هم نمی‌توانم بمانم.

به گزارش مرور نیوز، سیروس پورموسوی در نشست خبری ظهر امروز تیم استقلال خوزستان پیش از دیدار برابر سایپای تهران که در محل سازمان لیگ برگزار شد، گفت: فردا روز سختی مقابل سایپا خواهیم داشت و باید تلاش کنیم تا بتوانیم این تیم را در تهران شکست بدهیم.

وی تأکید کرد: سایپا در این چند سال از ثبات مدیریتی برخوردار بوده و در این فصل نیز از کادر فنی و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای برخوردار است و اعتقاد دارم فردا روز سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

پورموسوی تأکید کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم فردا به نتیجه لازم دست پیدا کرده و با دست پر به اهواز بازگردیم.

وی در خصوص وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان گفت: شرایط مالی چندان تعریفی ندارد. دو، سه روز پیش هم جلسه‌ای داشتیم تا بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم، زیرا اگر تا نیم فصل ۵۰ درصد مطالبات بازیکنانمان را پرداخت نکنیم، ۱۲ بازیکن از جمع جدا خواهند شد.

پورموسوی تصریح کرد: با این شرایط استقلال خوزستان به هم خواهد ریخت و شرایط سختی برای این تیم به وجود خواهد آمد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که شما باید در لیگ قهرمانان حضوری پرقدرت داشته باشید، آیا با این وضعیت، امیدی به موفقیت در لیگ قهرمانان خواهید داشت یا خیر؟ گفت: متأسفانه شرایط ما بسیار سخت است و با این روندی که پیش می‌رویم، حتی در لیگ برتر هم نمی‌توانیم موفق باشیم چه برسد به لیگ قهرمانان.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این وضعیت در استقلال خوزستان خواهید ماند یا خیر؟ گفت: اگر ۱۲ بازیکن از ما جدا شوند، من هم باید از این تیم بروند زیرا دیگر کسی در تیم نمی‌ماند و باید استقلال خوزستان را تعطیل کنیم.

پورموسوی در خصوص جدایی زهیوی از استقلال خوزستان و رفتن او به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: تنها زهیوی نیست که پیشنهاد دارد و چند بازیکن دیگر ما نیز از تیم‌های مختلف پیشنهاد دارند اما اگر مشکلات مالی ما حل شود و مطالبات بازیکنان پرداخت شود، مطمئن باشید آنها در استقلال خوزستان خواهند ماند و تمام تلاششان را خواهند کرد تا این تیم پرتماشاگر هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان موفق باشد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که شما گفته‌اید زهیوی را تنها به سپاهان می‌دهیم که عبدالله ویسی سرمربی آن است، گفت: من قبلاً هم گفته بودم با توجه به زحماتی که ویسی برای استقلال خوزستان کشیده است، اولویت اول تیم‌ عبدالله ویسی است و بعد سایر تیم‌ها.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اسپانسر مطالبات را پرداخت نمی‌کند؟ گفت: گروه ملی به دنبال این است تا مالکیت کامل استقلال خوزستان را به دست بیاورد و تا آنجا که ما شنیده‌ایم تا چند روز آینده این تیم را خواهد خرید و مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: من از استاندار و نماینده اهواز در مجلس تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای استقلال کشیده‌اند و به ما قول داده‌اند که تا چند روز آینده مبلغی را به حساب باشگاه واریز کرده تا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.