رئیس فدراسیون فوتبال در نشست روز گذشته با سرمربی تیم ملی نوجوانان، ضمن بررسی برنامه های آینده این تیم به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی تاج در ابتدای صحبت‌های خود طی نشست با عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: حضور در جام جهانی اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال کشورمان بود و این تیم با بهترین نتایج به فینال مسابقات رسید. فعالیت‌های این تیم باید به گونه‌ای باشد تا قوت‌هایش را تقویت و ضعف‌هایش را پوشش دهیم. 

وی در ادامه گفت: جام جهانی مکان رقابت است و جای شناسایی و معرفی بازیکن نیست. جام جهانی مکان نمایش قابلیت‌هاست و ما باید از همه ظرفیت‌های مجاز کشور استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: همه ما یک خانواده هستیم و باید برای موفقیت این خانواده تلاش کنیم. باید جلسات مختلفی در زمینه اجرای برنامه هایمان داشته باشیم و کلیه مسائل فنی را به کمیته فنی و توسعه و جوانان و مسائل اجرایی و برنامه‌ریزی را به سازمان تیم‌های ملی محول کنیم. 

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های چمنیان و اعضای کادر فنی این تیم افزود: برنامه‌های شما پس از تأیید کمیته فنی به مرحله اجرا در می آید و فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر شدن و کسب نتایج مناسب برای این تیم به کار خواهد رساند.

** تاج: مهمترین فاکتور فعالیت در فدراسیون توانایی کار گروهی است

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست روز گذشته خود با امیرحسین پیروانی درباره برنامه‌های آتی این تیم صحبت کرد.

مهدی تاج در ابتدای صحبت های خود طی نشست با امیرحسین پیروانی گفت: تیم ملی جوانان نتایج مناسبی را در مسابقات مقدماتی جام جهانی بدست آورد. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال از تلاش شما و سایر اعضای کادر فنی که با اختصاص زمان مناسب برای فعالیت های تمرینی و اجرایی که در موفقیت آن سهم بسزایی داشت، تشکر می کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فاکتورهای فعالیت در مجموعه های ورزشی و بویژه فوتبال توانایی انجام کار گروهی است. چرا که فوتبال یک ورزش گروهی بوده و همبستگی و وفاداری در کنار داشتن دانش و علاقه می‌تواند منجر به موفقیت شود. خوشبختانه اعضای تیم ملی جوانان با داشتن فاکتورهای مختلف و مثبت توانستند بعد از مدت‌های طولانی حضور تیم ملی جوانان را در مسابقات جام جهانی قطعی کنند.

رئیس فدراسیون با اشاره به مسابقات آسیایی افزود: نظر من این است که برای حضور در این مسابقات از سهمیه بازیکن بزرگسال استفاده نکنیم و با بهره گیری از جوانان مستعد خود در این مسابقات حاضر شویم. 

مهدی تاج در پایان با اشاره به برنامه پیشنهادی سرمربی تیم ملی جوانان گفت: این برنامه شامل فاکتورهای بسیار خوب و مناسبی است که جهت بررسی به کمیته فنی و توسعه ارائه و پس از تأیید ادامه فعالیت‌ها از طریق سازمان تیم‌های ملی پیگیری خواهد شد و فدراسیون تمام تلاش خود را می کند تا متناسب با امکانات و به بهترین شکل ممکن برنامه های درخواست شده تیم ملی جوانان به مرحله اجرا درآید.

** در جلسه تاج با چمنیان عملکرد برنامه‌های آینده نوجوانان بررسی شد

نشست روز گذشته رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی با سرمربی تیم ملی نوجوان با مرور برنامه های آینده این تیم و تصمیماتی در این خصوص به پایان رسید.

 روز گذشته مهدی تاج در جلسه با حضور محمدرضا ساکت، مرتضی محصص، فریدون معینی، عباس چمنیان، امیرحسین حسینی و حسین مرادی از فعالیت های تیم ملی نوجوانان در راستای صعود به جام جهانی و کسب نتایج خوب این تیم تشکر کرد.

در ادامه این جلسه عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد و ضمن قدردانی از اعتماد فدراسیون به این تیم، برنامه های آینده را تا زمان حضور در جام جهانی اعلام کرد.

برنامه های ارائه شده توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان برای حضور در جام جهانی زیر 17 سال 2017 هند پس از به تصویب کمیته فنی و توسعه در مرحله اجرا در اختیار سازمان تیم های ملی قرار خواهد گرفت.