سرمربی بانوی پیر از چرایی تغییر سیستم تیمش برابر دیناموزاگرب پرده‌برداری کرد.

به گزارش مرور نیوز، ماسیمیلیانو آلگری در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر دیناموزاگرب در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به عنوان صدرنشین گروه H به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: در مورد قرعه‌ای که نصیب‌مان خواهد شد، باید بگویم که بسته به این دارد که چه توپی (گوی) از گلدان خارج شود. در هر صورت دیر یا زود باید با این موضوع روبه‌رو شویم.

سرمربی بانوی پیر تصریح کرد: سیستم بازی را به این دلیل تغییر دادم چون کمی کُند بودیم و در نیمه زمین نیاز به یک هافبک بیشتر داشتیم. نیمه دوم کمی اوضاع بهتر شد و دیناموزاگرب هم پس از دریافت گل اول، دفاعش بازتر و بازی از حالت فیزیکی خارج شد و همین کار را برای ما آسان کرد. پیش از این بازی در بازی‌های خانگی‌مان در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به برد نرسیده بودیم، بنابراین نتیجه خوبی بود.

آلگری خاطرنشان کرد: خط میانی درخشانی که ما داریم، این اجازه را به ما می‌دهد که بازیکنان بیشتری را در خط هافبک داشته باشیم، اما در مورد سیستمی که در نیمه اول به کار گرفتیم، باید بگویم که با همین سیستم 12 بازی در سری A را با برد به پایان بردیم.