نشریه «المیدان الریاضی» به نقل از منبعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه ها به این ناعدالتی با زبان تهدید صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته گذشته با دو تصمیم در مورد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ضربه بدی به فوتبال ایران وارد کرد.

اولین تصمیم AFC درباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2021 بود که اکثر میزبانی ها را به عربستان داد. طبق گروه بندی استقلال و فولاد در صورت صعود باید در خاک عربستان بازی کنند.

دومین تصمیم  AFC علیه ورزش ایران در رده ملی بود که ادامه بازی های انتخابی جام جهانی که ایران از 4 بازی 3 بازی را میزبان بود مقرر کرد به میزبانی بحرین برگزار شود.

در همین رابطه نشریه «المیدان الریاضی» به نقل از منبعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه ها به این ناعدالتی با زبان تهدید صحبت کرد و این مسئول AFC به نشریه سعودی، گفت: اگر تیم های باشگاهی ایران(استقلال و فولاد) در عربستان حضور پیدا نکنند به منزله تیم های انصراف دهنده(محرومیت و جریمه) با آنها برخورد می شود.

وی افزود: این اعتراض باشگاه های ایران به میزبانی عربستان خدشه ای وارد نمی کند چون کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این تمام ضمانت های لازم از کشورهای میزبان برای برگزاری موفق و درست را گرفته و مشکلی در برگزاری مسابقات وجود ندارد.

روز گذشته هم کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض فدراسیون ایران به میزبانی بحرین با زبان تهدید صحبت کرده بود و اعلام کرده در صورت انصراف ایران از حضور در مسابقات انتخابی مشکلی در ادامه مسابقات بوجود نمی آید.