کاپیتان کهکشانی‌ها اولین بازی تیمش در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را از دست داد.

به گزارش مرور نیوز، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید اعلام کرد که قصد ندارد سلامت مدافع میانی تیمش سرخیو راموس را با میدان دادن به او در بازی برابر کلوب آمه‌ریکا به خطر بیندازد و به این ترتیب کاپیتان کهکشانی‌ها در اولین بازی تیمش در جام باشگاه‌های جهان غایب خواهد بود.

کهکشانی‌ها فردا (پنجشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران به مصاف کلوب آمه‌ریکا، قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای شمالی و مرکزی می‌روند و در صورت پیروزی در این بازی راهی فینال می‌شوند.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: سرخیو در این مسابقه بازی نخواهد کرد. او کمی درد داشت، ضمن اینکه سفر به اینجا هم کمی او را خسته کرده و به همین دلیل ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. به جز راموس سایر بازیکنان آماده‌اند که بازی کنند. می‌خواهیم با بهترین تیم ممکن به میدان برویم. بازیکنان زیادی داریم اما می‌خواهیم بهترین‌ها را به میدان بفرستیم.

زیدان ادامه داد: اهمیت این رقابت‌ها برای ما کاملاً مشخص است و می‌خواهیم تلاش کنیم قهرمان شویم. کمی خسته هستیم اما برای بازی به موقع آماده خواهیم شد. هواداران از ما استقبال گرمی انجام داده‌اند.

زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا از حریف تیمش شناختی دارد، عنوان کرد: برای شناخت حریف‌مان به چند ماه آنالیز آن نیازی نداریم. درباره این تیم با بازیکنان‌مان صحبت کرده‌ایم و تمام جزئیات را گفته‌ایم. باید بجنگیم تا به فینال برسیم.