تیم فارس به عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر دست یافت و زنجان نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین،‌در دیدار فینال  نوزدهمین دوره از رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر، تیم فارس و زنجان با برگزاری دیداری جذاب و دیدنی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم فارس با نتیجه 57 بر 54 به پیروزی دست یافت و صدر نشین این مسابقات شد.

در دیدار رده بندی نیز تیم های تهران و خراسان رضوی برای کسب عنوان سوم به مصاف هم رفتند و تیم تهران با نتیجه 73 بر 67 به پیروزی دست یافت و مقام سوم را از آن خود کرد.

بدین ترتیب پرونده نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر با قهرمانی فارس، نایب قهرمانی زنجان و سومی تهران بسته شد و کاپ اخلاق نیز به تیم خراسان رضوی رسید.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس، سرتیپ روزخوش، فرمانده پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی، و مسئولین هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان برگزار شد و از تیم های برگزیده تقدیر بعمل آمد.

رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر سال 95 با حضور 22 تیم از 23 آذر ماه به میزبانی هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.