سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیمش شایسته آنچه که برابر آرسنال به دست آورد بود. او همچنین از ماندن تماشاگرانش تا ‌دقیقه 90 ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مرور نیوز، منچسترسیتی شب گذشته (یکشنبه) موفق شد در خانه با نتیجه‌ دو بر یک از سد آرسنال بگذرد و به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهد.

پپ گواردیولا بعد از برد ارزشمند تیمش برابر آرسنال در نشست خبری خود، گفت‌: نمایش ضعیفی در نیمه نخست داشتیم و نتیجه‌ای بر خلاف آنچه که داشته بودیم به  دست آمد. من حرف خاصی با بازیکنانم در بین دو نیمه نداشتم. خود بازیکنانم کاملا آگاه بودند که باید برای کسب برد چه کار کنند. آرسنال در نیمه نخست این بازی خوش شانس بود. این بازی ‌دقیقا شبیه به بازی چلسی جلو می رفت. در آن بازی نیز ما تیم برتر زمین بودیم، اما در نهایت شکست خوردیم  ولی خوشبختانه شرایط برای ما عوض شد و این بار ما توانستیم پیروز مسابقه شویم. بازیکنانم هر چه که در توان داشتند از خود نشان دادند. از این که سرمربی چنین تیمی هستم خوشحالم. همیشه روحیه تیمی ما بالا است.

گواردیولا ادامه‌ داد: دوست دارم همیشه تیمم به این شکل بازی کند. باید به آرسنال هم تبریک بگویم آنها فوتبال خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دادند. مطمئنا وقتی بازیکنانمان که به دلیل مصدومیت و محرومیت همراه ما نیستند به ترکیب باز گردند شرایط برای ما بهتر خواهد شد و می‌توانیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه گفت‌: برای تماشاگرانمان خوشحالم. این که آنها تا ‌دقیقه 90 در ورزشگاه بودند و ما را حمایت کردند، خوشحال کننده است. در بازی‌های گذشته وقتی 10 ‌دقیقه به پایان بازی باقی‌ مانده بود، تماشاگران ما ناپدید می‌شدند،  ولی خوشبختانه شرایط برای ما در این بازی تغییر کرد و هواداران مان در ورزشگاه در کنار ما ماندند و به حمایت از تیم‌شان پرداختند. متاسفانه در بازی‌های قبلی خانگی نتایج ضعیفی را کسب کردیم  ولی در خیلی از این دیدارها حقمان باخت یا مساوی نبود. با این حال با این شرایط کنار آمدیم و اکنون به بازی‌های حساس و فشرده پیش‌رو فکر می‌کنم. من امروز چند بازیکن از جمله استونز را از ترکیب کنار گذاشتم و مجبور شدم کلی با آنها صحبت کنم. بازی‌های فشرده لیگ برتر شرایط را برای ما سخت کرده است و نیاز داریم که به تمام بازیکنان بازی بدهیم.

منچسترسیتی در هفته‌ هجدهم لیگ برتر انگلیس باید دوشنبه هفته‌ آینده برابر هال سیتی به میدان برود و در هفته‌ پایانی دور رفت نیز میهمان لیورپول خواهد بود.