سرمربی تیم ملی امید در روزهای آتی وارد تهران خواهد شد و تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مرور، مهدی مهدوی‌کیا سرمربی جدید تیم فوتبال امید که با پیشنهاد عزیزی خادم و تایید اعضای هیات رییسه به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است تا چند روز آلمان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

در سفر مهدی مهدوی‌کیا به تهران، 4 مربی آلمانی او را همراهی خواهند کرد که از این جمع 4 نفره، دو نفر در امور فنی به سرمربی جدید تیم امید کمک خواهند کرد و یکنفر به عنوان مربی بدنساز و نفر چهارم به عنوان آنالیزور در کنار او حضور خواهد داشت. او دستیار ایرانی هم در تیم امید خواهد داشت که هنوز نام این دستیار مشخص نشده است.

قرار است مهدوی‌کیا بلافاصله بعد از ورود به تهران تمرینات آماده سازی تیم ملی امید را درکمپ تیم های ملی آغاز کند. او به این دلیل خیلی زود کارش را استارت می‌زند که فدراسیون فوتبال باید تا 5 مهر لیست 50 نفره‌ای از بازیکنان تیم ملی زیر 23 سال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهد.

 با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا طبق توافقی که مهدی مهدوی کیا با فدراسیون فوتبال داشته قرار شده تیم بر مبنای سنی زیر 21 سال انتخاب شود تا همین تیم برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده شود.

بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آبان ماه برگزار می شود. ایران باید در شهر دوشنبه تاجیکستان به مصاف تیم های تاجیکستان، لبنان و نپال برود. بازی‌ها در 11 گروه برگزار می‌شود که در پایان تیمهای اول هر گروه به همراه 4 تیم برتر دوم راهی دور نهایی بازیها می شوند که دور نهایی به میزبانی ازبکستان در سال 2022 برگزار خواهد شد.