در حالیکه برخی از تیم‌های لیگ برتری تمرینات فصل جدید را آغاز کرده‌اند، نفت مسجد سلیمان هنوز برنامه‌ای برای آماده سازی ندارد.

به گزارش مرورنیوز؛ تیم نفت مسجد سلیمان فصل گذشته کار خودش را با محمود فکری در لیگ برتر به پایان رساند و علیرغم فراز و نشیب‌های زیاد توانست سهمیه استان خوزستان را حفظ کند.

بر اساس روال موجود و هر ساله، مدیران باشگاه پس از اتمام فصل باید برای فصل جدید مجوز جدیدی را از سوی مدیران نفتی کشور دریافت کنند و امسال با توجه به تغییر کابینه دولت این مساله پروسه طولانی تری را طی می‌کند. تمدید مجوز مدیران باشگاه نفتی پس از مشخص شدن وضعیت وزارت نفت، منوط به تعیین تکلیف شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین شرکت مناطق نفت خیز جنوب است تا آن‌ها بتوانند برای فصل جدید برنامه ریزی و بودجه بندی کنند.

ممکن است با تغییر و تحولات جدید وزارت نفت، مدیریت باشگاه نفت مسجد سلیمان امسال نیز دستخوش تغییرات جدید شود. به همین خاطر وضعیت محمود فکری و کادر او نیز در این تیم نفتی هنوز مشخص نیست. با این وجود فکری در نشست با مدیران باشگاه برنامه‌ها و شروط خودش را اعلام کرده و منتظر پاسخی روشن و قاطع از جانب آن‌ها است.

این در حالی است که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری تقریبا تیم مورد نظر خودشان را بسته و در تدارک آغاز تمرینات فصل جدید هستند. در شرایطی که حتی برخی تیم‌ها تمریناتشان را مدتی است آغاز کرده‌اند، تیم شهر اولین‌ها هنوز اقدامی برای جذب بازیکن و تمدید قراردادها انجام نداده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد این تیم امسال هم دیرتر از سایرین آماده سازی پیش فصل را در پیش می‌گیرد و این موضوعی است که هرسال هواداران و مردم مسجد سلیمان را آزار می‌دهد. بنابراین لازم است که مسئولان شهری و استانی یکبار برای همیشه تدبیری جدی داشته باشند تا سهمیه خوزستانی لیگ برتر از چنگ این مشکلات و معضلات تکراری رهایی پیدا کند.