تیم ملی ایران در حالی به مصاف عراق می‌رود که شاگردان ادووکات انگیزه زیادی برای متوقف کردن دیگر مدعی این گروه دارند.

به گزارش مرورنیوز، یک روز پس از تساوی مقابل کره جنوبی، سرمربی هلندی تیم ملی عراق با اشاره به عملکردش تیمش گفت: در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم اما در فاز هجومی نیاز به تاکتیک‌ها و روش جدید خواهیم داشت.

او در مورد آنالیزهایش از حریفان عراق عنوان کرد: ما از دو هفته و نیم پیش کار را شروع کردیم و آنالیز هم داشتیم اما باید بگویم که بیشتر از حریفان، بازیکنان خودمان را بیشتر از بازیکنان کره جنوبی زیر نظر گرفتیم.

ادووکات که در جریان صعود تیم ملی کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت این تیم را برعهده داشت با اعلام رضایت از نتیجه بازی با کره، اظهار داشت: مقابل حریفی قدرتمند بازی کردیم و می‌دانستیم که برای رسیدن به نتیجه خوب باید سختکوش باشیم و این همان کاری است که تیم انجام داد.

سرمربی ۷۳ ساله درباره فرصت‌های گلزنی کره گفت: آنها فرصت دو یا سه موقعیت داشتند و من از این بابت خوشحالم. وقتی مقابل تیمی قدرتمند در سطح کره جنوبی که بازیکنان زیادی را در اروپا دارد بازی می‌کنید، باید به ضد حمله اتکا کنید. مشابه کاری که ما کردیم.

وی با اشاره به بازی مقابل ایران گفت: ما در دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما در بازی با ایران با رویکرد تهاجمی وارد زمین خواهیم شد و باید بگویم که یک بازی مهم را پیش رو داریم.