وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیات مدیره استقلال گفت: همدلی‌ها باید در این مجموعه مدیریتی باید بیش‌تر شود و ثبات و آرامش نیاز جدی استقلال است.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال همدلی و همراهی را برای اداره بهتر استقلال خواستار شد و گفت: با هماهنگی و همدلی و یکپارچگی هیات مدیره، مدیرعامل، سرمربی، اعضای تیم و البته هواداران، استقلال روزهای موفق‌تری خواهد داشت.

او ادامه داد: الان هدف اصلی همه باید موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال گفت: نشست‌ها و توافقات در استقلال بیش‌تر باشد و تاکید جدی دارم که هیات مدیره و مدیرعامل و مجموعه مدیریتی استقلال حامی یکدیگر و یک جهت با صبر و تحمل بیش‌تر حرکت کنند.

مسعود سلطانی‌فر از مدیرعامل و هیات مدیره خواست تصمیمات احساسی نگیرند و گفت: ذات فوتبال همین نوسان‌هاست و هنر مدیران فوتبال هدایت مناسب و عقلانی و منطقی بحران‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: جریان عمومی مدیریت تیم باید با تدبیر و حوصله و بررسی باشد و تحت هیچ عنوان تنش را زیاد نکینم.

وزیر ورزش با اشاره به مشکلات به ارث رسیده به مجموعه مدیریتی استقلال در حال حاضر گفت: برای حل مشکلات و خصوصا بدهی‌ها زیاد باید برنامه و زمان‌بندی لازم را برای حل آن‌ها در نظر بگیرید به‌ویژه در موضوع قراردادها بسیار شفاف و روشن عمل کنید.

سلطانی‌فر افزود: معنی ندارد بخش مهمی از بدهی‌های گذشته مالیات بازیکنان و سرمربی باشد و تحت هیچ عنوان باشگاه عهده‌دار پرداخت مالیات افراد نشود.

او به بازی حساس و مهم استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره کرد و گفت: الان تمرکز مدیریت و کادر فنی روی این بازی باشد و استقلال سهمیه را به دست بیاورد و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

مسعود سلطانی‌فر درباره وظیفه سخنگویی باشگاه گفت: آقای افتخاری به عنوان مدیرعامل سخنگوی باشگاه است و بیان مواضع استقلال در همه موارد مربوط به رسانه‌ها بر عهده ایشان است.

وزیر ورزش و جوانان به موقعیت هیات مدیره در قبال استقلال هم پرداخت و گفت: برای همه موارد فنی و مدیریتی استقلال بایستی هیات مدیره در جریان باشد و همه در مقابل مسایل و مشکلات استقلال مسوول هستند.

سلطانی‌فر از نشست خود با مسوولان سازمان امور مالیاتی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در آینده نزدیک نیز خبر داد و گفت: از این دو تیم حمایت می‌کنیم و در موضوع بدهی‌های مالیاتی انباشته شده در آینده نزدیک جلسات مهم و موثری برای حل این موضوع خواهیم داشت و از اختیارات قانونی خود برای حل این مشکل استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه نشست یک ساعته خود با مدیرعامل و هیات مدیره استقلال درباره اهمیت آکادمی این باشگاه نیز صحبت کرد.

سلطانی‌فر گفت: استعدادیابی و تربیت و پرورش بازیکن نوجوان و جوان در آکادمی استقلال و پرسپولیس مهم است و باید نه تنها به عنوان پشتوانه تیم‌های رده بالاتر باشگاه بلکه به عنوان تامین بازیکنان آینده‌دار برای سایر تیم‌های فوتبال  کشور نیز برنامه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان از نظارت بیش‌تر و ویژه بر کیفیت و عملکرد آکادمی این دو باشگاه و سایر مدارس خصوصی فوتبال در آینده نزدیک نیز خبر داد.