مهاجم چلسی که نمایش خوبی هم در ترکیب این تیم دارد اظهار کرد دوست دارد یک بار دیگر برابر رئال‌ مادرید و سرخیو راموس قرار بگیرد.

به گزارش مرور نیوز، دیگو کاستا در مصاحبه با شبکه اسپورت پرتغال درباره رویارویی با رئال‌ مادرید، سرخیو راموس و په په صحبت کرد.

مهاجم چلسی که پیشتر در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد، دو مدافع رئال‌ مادرید را سخت‌ترین حریفان خود عنوان کرد و گفت‌: بازی برابر رئال‌ مادرید را دوست داشتم. این دیدارها فرصتی بود برای رویارویی‌ام با په په و راموس. رقابت خوب، جذاب درگیرانه و نزدیکی بود. مطمئنم آنها نیز تقابل با من را به این خاطر دوست داشتند.

کاستا افزود: زمانی به زمین وارد می شدیم، می دانستیم بازی نزدیکی را پیش‌رو خواهیم داشت اما از همه مهم‌تر این بود که قوانین را زیر پا نمی گذاشتیم. آنها همچون من خشن بازی می‌کردند اما قصد نداشتیم قوانین را رعایت نکنیم. اگر قرار است بازیکنی به منبا پا ضربه بزند، مشکلی ندارم چون بازی در جریان است. رویارویی‌هایمان همیشه با برخوردهایی همراه بود که گاهی اوقات توهین نیز یا ضربه زدن به آن وارد می‌شد اما پس از بازی بدون هیچ مشکلی دست می دادیم. اکنون با راموس در تیم‌ ‌ملی دوست هستم.