مهدوی کیا ۲۵ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی امید دعوت کرد.

به گزارش مرورنیوز، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو ی این تیم را اعلام کرد. سینا عبداللهی از ماشین سازی، محمد خدابنده لو، سلطانی مهر، میلاد کر از ذوب آهن، یاسین سلمانی از سپاهان، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، امیرعلی صادقی و  سبحان خاقانی از استقلال تهران، سامان فلاح، محمد مهدی محبی و علیرضا کوشکی از پیکان، محمدجواد کیا از پدیده مشهد، محمد مهدی احمدی از نفت مسجد سلیمان، محمد حسین زواری  و امید حامدی فر صنعت نفت آبادان، محمدامین حزباوی و علیرضا باویه فولاد خوزستان، مهدی لموچی، آریا برزگر و فرزان دانا  از فجرسپاسی شیراز، حسین نخودکار از گل گهرسیرجان، یونس اکبرپور از مس رفسنجان، رضا کاخساز از مس شهر بابک و مهدی هاشم نژاد از ملوان بندر انزلی نفراتی هستند که به تیم ملی امید دعوت شده اند.

اردوی فوق از امروز تا ۲۹ مهر ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار  و سپس ملی پوشان جهت حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به کشور تاجیکستان اعزام می شوند. مسابقات مقدماتی آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال تا ۱۰ آبانماه در شهر دوشنبه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان درگروه B با تیم های تاجیکستان، نپال و لبنان به رقابت می پردازد.نکته لیست اعلام شده برای تیم امید عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس و حضور 4 بازیکن از استقلال و سه بازیکن از پیکان در بین دعوت شدگان است که این امکان و اجازه قانونی را به این دو باشگاه می دهد تا درخواست تعویق دیدارهای باشگاهی شان را به سازمان لیگ بدهند چرا که طبق قانون هر باشگاهی که سه یا بیشتر از سه نفر ملی پوش داشته باشد دیدارش به تعویق می افتد. البته فعلا مشخص نیست باشگاه استقلال می خواهد از این تبصره قانونی استفاده کنند یا نه اما پیکان درخواستش را ارائه داده و سازمان لیگ هم قول همکاری داده است. استقلال در هفته دوم لیگ با ذوب آهن اصفهان بازی دارد.