رئیس باشگاه اتلتیکومادرید می‌خواهد تیمش با فتح جام از ورزشگاه خود ویسنته کالدرون خداحافظی کند و به ورزشگاه جدید برود.

به گزارش مرور نیوز، انریکه سرسو در مصاحبه‌ای درباره وضعیت اتلتیکومادرید، نتایج این تیم در سال گذشته آینده، دیگو پابلو سیمئونه، وضعیت آنتوان گریزمان صحبت کرد.

رئیس باشگاه اتلتیکومادرید درباره سال ۲۰۱۶  گفت‌: سال زیبایی بود. در لالیگا سوم شدیم، در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی و نتیجه‌ خوبی در کوپا دل ری به کسب کردیم. در فصل جدید لالیگا را خوب شروع نکردیم اما عملکردمان در لیگ قهرمانان عالی بود. فرصت داریم سه جام را فتح کنیم. تنها جامی که فتح نکردیم، لیگ قهرمانان است اما لالیگا اهمیت بیشتری دارد. قهرمانی در لیگ فرصت‌های زیادی به تیم می‌دهد. لیگ اسپانیا خیلی سخت است و فتح آن یک افتخار محسوب می‌شود.

سرسو در مورد آینده سیمئونه گفت‌: هر کسی می‌تواند به هر چیزی فکر کند و هر چیزی که می‌خواهد بگوید. تنها چیزی که مشخص است، حضور سیمئونه در اتلتیکو و حمایت باشگاه از اوست.

گریزمان هفته‌هاست برای قرمز و سفیدپوشان در لالیگا گلزنی نکرده است. رییس باشگاه اتلتیکو در این رابطه اظهار کرد: اتفاقی نیفتاده است. بازیکنان همیشه در اوج به سر نمی برند و گاهی افت می کنند. گریزمان نیز در حال سپری کردن دوران بد خود است. او بالاخره گل می‌زند و آمارش را بهبود می‌بخشد. بازیکنان بزرگ نیز دچار این مشکل می‌شوند و گریزمان نیز جز آنهاست.

سرسو در پایان درباره خواسته‌اش گفت‌: دوست دارم با فتح جام از ویسنته کالدرون خداحافظی کنیم. تمام تلاش خود را برای بازی‌های پیش‌رو در سال آینده خواهیم کرد. امیدواریم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای تیم رخ بدهد.