رییس باشگاه اتلتیکومادرید به حمایت تمام قد از سرمربی آرژانتینی تیمش پرداخت و تاکید کرد که به زودی اتلتیکو به روزهای اوج برمی‌گردد.

به گزارش مرور نیوز، اتلتیکو مادرید در فصل جاری عملکرد خوبی با دیگو سیمئونه نداشت و بدترین روزهای خود را با این مربی آرژانتینی پشت‌سر می‌گذارد. با وجود اینکه این تیم شهر مادریدی در لالیگا خوب نتیجه نگرفته است اما رییس این باشگاه به حمایت تمام قد از سرمربی تیم پرداخت.

انریکه سرسو درباره سیمئونه گفت‌: مردم و رسانه ها هر آنچه که دوست دارند، می توانند درباره سیمئونه و شرایط اتلتیکومادرید بر زبان بیاورند اما آنها باید این نکته را بدانند که سیمئونه یعنی اتلتیکومادرید و اتلتیکومادرید یعنی سیمئونه. ما با هم قرارداد داریم و می خواهیم به همکاریمان ادامه بدهیم. وقتی کسی را در اتلتیکو می خواهیم، او را بسیار دوست خواهیم داشت؛ به ویژه اگر آن شخص سیمئونه باشد.

سرسو ادامه‌ داد: از شما خواهش می کنم اجازه بدهید سیمئونه و اتلتیکومادرید به کارشان ادامه بدهند. ما به سرمربی خود اطمینان داریم.

رییس باشگاه اتلتیکومادرید درباره افت آنتوان گریزمان هم گفت‌: او هیچ تغییری نکرده است. چند بازیکن اتلتیکومادرید دچار افت شدند و این طبیعی است. به زودی نوبت گل های ما فرامی‌رسد. یک مهاجم به گلزنی نیاز دارد و گریزمان هم به زودی گل های خود را شروع خواهد کرد.

سرسو در پایان سخنانش گفت‌: در فصل جاری این که که دوست داشتیم نتیجه‌ نگرفتیم اما نباید فراموش کرد که در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب ظاهر شدیم و به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کردیم. تا پایان فصل بازی‌های  زیادی باقی مانده است. این یک واقعیت است که دچار افت شدیم اما به زودی به روزهای اوج برمی‌گردیم.