رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مور نیوز، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، بروکلین نتس و نیواور لینز پلیکانز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم بروکلین توانست با درخشش جیمز هاردن با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۵ پلیکانز را از پیش رو برداشت تا بیست و هفتمین پیروزی خود را کسب کند و رقابت در بالای جدول کنفرانس شرق حساس‌تر شود. بروکلین با پیروزی در این دیدار با ۲۷ پیروزی و ۱۵ شکست در رده دوم جدول کنفرانس شرق ایستاده است. پلیکانز هم در این دیدار بیست و هفتمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۶ پیروزی و ۲۷ شکست در رده سیزدهم کنفرانس غرب قرار دارد.

در این دیدار جیمز هاردن از بروکلین با کسب ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم براندون اینگرام از پلیکانز با کسب ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم دنور با درخشش نیکولا یوکیچ با نتیجه ۱۳۳ بر ۹۶ لیکرز را درهم شکست تا روز‌های بد لیکرز در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ادامه داشته باشد. دنور ناگتس در این بازی بیست و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد و در حال حاضر با ۲۲ پیروزی و ۱۹ شکست به در رده ششم کنفرانس غرب رسید. لیکرز هم در این دیدار بیست و دومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۱ پیروزی و ۲۲ شکست به رده هفتم جدول کنفرانس غرب سقوط کرد.

در این دیدار نیکولا یوکیچ از دنور ناگتس با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لس آنجلس لیکرز با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

تورنتو رپترز ۱۰۳ – ۹۶ میلواکی باکس

پورتلند تریل بیلزرز ۱۱۵ – ۱۱۰ واشنگتن ویزاردز

نیویورک نیکس ۱۱۷ – ۱۰۸ آتلانتاهاکس

نیواور لینز پلیکانز ۱۰۵ – ۱۲۰ بروکلین نتس

فیلادلفیا ۱۰۹ – ۹۸ میامی هیت

کلیولندکاوالیرز ۱۰۷ – ۱۰۲ اوکلاهما سیتی تاندر

شیکاگو بولز ۱۱۲ – ۱۱۴ بوستون سلتیک

لس آنجلس کلیپرز ۹۴ – ۱۰۱ سن آنتونیواسپرز

لس آنجلس لیکرز ۹۶ – ۱۳۳ دنور ناگتس

اورلند مجیک ۹۲ – ۱۰۸ دالاس ماوریکس