سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اعلام کرد ایران با ۳۱ رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ شرکت می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، پیمان فخری در مورد تعیین تکلیف رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی بیان کرد: ۳۱ رشته به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند. پنج رشته اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان)، سه گانه (مردان) و سوارکاری به ۲۶ رشته قبلی اضافه شدند.

او در مورد این که بانوان در چه رشته‌های تیمی شرکت می‌کنند؟ گفت: بسکتبال سه نفره و کبدی دو رشته تیمی هستند که بانوان  شرکت می‌کنند. با توجه به آمار و ارقام به این جمع بندی رسیدند این دو رشته تیمی اعزام شوند، اما قطعا حضور بانوان بیش‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود و در ۲۲ رشته بانوان حضور خواهند داشت.

فخری در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد رشته دیگری به این ۳۱ رشته اضافه شود؟ تاکید کرد: فکر نمی‌کنم دیگر اتفاقی بیفتد. با توجه به ارزیابی‌ای که داریم اینکه رشته‌ای اضافه شود، احتمالش کم است. ستاد بررسی کرد اعزام تیم بانوان هندبال و والیبال ۷ میلیارد هزینه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که بلاتکلیفی تعداد زیادی از فدراسیون ها نگران کننده نیست؟ تصریح کرد: نگران کننده هست. مطمئنم  تعداد زیادی تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شوند. مانند تکواندو، بسکتبال و تیراندازی.