عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شائبه اینکه بهداد سلیمی باید به جای او در جلسات شرکت کند را پاسخ داد.

به گزارش مرور نیوز، هادی ساعی  در مورد اینکه با توجه به پایان دوره کمیسیون ورزشکاران در آبان و انتخاب بهداد سلیمی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی، او باید در جلسات  شر کت کند، گفت: روال کار به این صورت است که نماینده منتخب از سوی کمیسیون ورزشکاران برای حضور در هیات اجرایی ابتدا باید رای اعضای مجمع را در زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک بگیرد. در مورد خود من نیز همین روال انجام شد و رای مجمع را گرفتم و سپس در جلسات هیات اجرایی شرکت کردم. 

نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی در مورد تعیین تکلیف  ادامه حضور حسین ساوه شمشکی در کمیسیون ورزشکاران با توجه به اینکه تست دوپینگش مثبت شده است، بیان کرد: ابتدا باید منتظر بمانیم تا محرومیتش قطعی و رسما اعلام شود. در این شرایط اگر به دادگاه CAS شکایت کند لازم است رای دادگاه اعلام شود سپس  براساس رای دادگاه اگر او محروم شده باشد از عضویت کمیسیون ورزشکاران کنار گذاشته می‌شود. تا قبل از انجام این فرایند، او عضو کمیسیون ورزشکاران خواهد بود. 

او در پاسخ به این پرسش که در صورت محرومیت ساوه شمشکی عضو جایگزین در کمیسیون ورزشکاران از رشته های زمستانی خواهد بود یا خیر؟ گفت: طبق آیین نامه کمیسیون ورزشکاران باید حداقل یک عضو از  رشته‌های زمستانی انتخاب شده باشد اما در آیین نامه چیزی در مورد اینکه اگر این عضو کمیسیون خارج شود، چه کسی باید جایگزین شود،  عنوان نشده است.  البته به نظر می‌رسد چون باید حتما یک عضو از رشته های زمستانی باشد، فرد جایگزین هم باید از همین رشته‌ها باشد. حالا باید ببینیم از رشته‌های زمستانی چند نفر کاندیدا بوده‌اند و چه تعداد رای آورده‌اند.

 سمانه بیرامی باهر  در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هفت رای  آورده بود بنابراین به احتمال زیاد او جایگزین ساوه شمشکی خواهد بود.