رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ٧ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ٧ دیدار پیگیری شد.

 تیم دالاس ماوریکس با لوکا دانچیچ موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ گلدن استیت را شکست دهد و سی و ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. دالاس با پیروزی در این دیدار با ۳۶ پیروزی و ۲۵ شکست در رده پنجم کنفرانس غرب ایستاده است. گلدن استیت هم در این دیدار هجدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۴۳ پیروزی و ۱۸ شکست در رده دوم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار لوکا دانچیچ از دالاس ماوریکس با کسب ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم استفان کری از گلدن استیت با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

 در دیگر دیدار نیو اورلینز پلیکانز و لس آنجلس لیکرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم پلیکانز با درخشش کریستین جیمز مک کولوم موفق شد با نتیجه ۱۲۳ بر ۹۵ لیکرز را از پیش رو بردارد تا بیست و پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. پلیکانز با پیروزی در این دیدار با ۲۵ پیروزی و ۳۶ شکست در رده دهم کنفرانس غرب ایستاده است. لیکرز هم در این دیدار سی و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۳۳ شکست در رده نهم جدول کنفرانس غرب جای گرفت.

در این دیدار کریستین جیمز مک کولوم از پلیکانز با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لیکرز با کسب ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

یوتاجاز ١١۸ – ١١۴ فینیکس سانز

بوستون سلتیک ١٠٧ – ١٢٨ ایندیانا پیسرز

دیترویت پیستونز ١٢٧ – ١٢۶ شارلوت هورتتس

لس آنجلس کلیپرز ٩٩ – ٩٨ هیوستون راکتس

دالاس ماوریکس ١٠۷ – ١٠١ گلدن استیت واریرز

دنور ناگتس ١٢١ – ١٠٩ پورتلند تریل بلیزرز

نیو اورلینز پلیکانز ٩۶ – ١٠٣ لس آنجلس لیکرز