هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری ۷ دیدار به اتمام می‌رسد.

به گزارش مرور نیوز، هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۲۰ اسفند با انجام ۷ دیدار به اتمام خواهد رسید و رتبه تیم‌ها مشخص خواهد شد.

گیتی پسند اصفهان - چیپس کامل مشهد

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که از ۲ هفته قبل موفق شده قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند، روز جمعه بعد از بازی با چیپس کامل جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. نماینده مشهد هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.

مس سونگون - شهروند ساری

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته لیگ برتر که این فصل شانس قهرمانی را از دست داد، برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند. مسی‌ها تا قبل از بازی با شهروند ۵۷ امتیازی هستند و در صورت پیروزی در این مسابقه ۶۰ امتیازی خواهند شد و به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا خواهند کرد. از طرفی تیم فوتسال شهروند ساری که گفته می‌شد به دلیل تبانی صورت گرفته شده در بازی زندی بتن برابر راگای تهران حاضر به بازی مقابل مس سونگون نیست، فردا به تبریز سفر می‌کند تا مقابل مس قرار بگیرد.

کراپ الوند قزوین - سپاهان اصفهان

شاگردان محمود خوراکچی با ۵۶ امتیاز در رده سوم قرار دارند. آن‌ها که به دنبال لغزش مس سونگون هستند در صورت پیروزی برابر سپاهان اصفهان و شکست مس سونگون مقابل شهروند ساری دوم خواهند شد و این تیم به جای مس به مقام نایب قهرمانی لیگ دست پیدا خواهد کرد. تیم فوتسال سپاهان اصفهان هم با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

فولاد زرند ایرانیان - مقاومت البرز

هر ۲ تیم در تلاش هستند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند. شاگردان فرهاد کشاورز با ۵۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و فولاد زرند ایرانیان هم با ۳۱ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

راگای تهران - سن ایچ ساوه

تیم فوتسال راگای تهران بعد از بردی که در بازی هفته گذشته مقابل زندی بتن کلاردشت به دست آورد، این هفته باید مقابل سن ایچ ساوه‌ای قرار بگیرد که این روز‌ها نوسانات زیادی در نتیجه گیری داشته است. راگا بعد از برتری برابر زندی بتن ۱۹ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. از طرفی شاگردان محسن حسن زاده در تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم با ۵۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

فرش آرای مشهد - مجتمع فردوس قم

فرش آرا با ۳۱ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و شاگردان رضا زرخانلی در تیم مجتمع فردوس قم هم با ۲۵ امتیازی که کسب کرده اند در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

ملی حفاری اهواز - زندی بتن کلاردشت

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز بعد از شکستی که هفته گذشته برابر شهروند ساری به دست آورد با ۱۴ امتیاز سقوط خود را به دسته پایین‌تر قطعی کرد و بعد از ۱۲ سال حضور در لیگ برتر فصل آبنده باید در لیگ دسته یک بازی کند. تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت هم که هفته گذشته برابر راگای تهران شکست خورد، این هفته باید به مصاف ملی حفاری برود که از انگیزه بالایی برخوردار نیست. شاگردان رضا لک با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

با اعلام سازمان لیگ فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردادماه سال آینده و بعد از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شروع می‌شود.