کاپیتان رئال‌ مادرید به ستایش از زین الدین زیدان پرداخت و او را جزو مربیان تاثیر گذار خود دانست.

به گزارش مرور نیوز، سرخیو راموس که در چند سال گذشته بازوبند کاپیتانی رئال‌ مادرید را به بازو می‌بندد، با پیامی که در صفحه توییتر خود گذاشت از مربیان تاثیرگذار خود سخن به میان آورد.

راموس در این زمینه نوشت: قبل از هر چیزی باید به ستایش از کاپاروس، سرمربی سابق سویا بپردازم. خودم را مدیون او می دانم  چراکه برای نخستین بار اجازه داد با پیراهن سویا به میدان بروم. لوییس آراگونس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز یکی از مربیانی است که همواره در قلب من باقی خواهد ماند. او این افتخار را به من داد تا در تیم‌ ‌ملی کشورم بازی کنم.

کاپیتان رئال مادرید درباره زین الدین زیدان نیز گفت‌: درباره او باید بگویم که درخشش او در مستطیل سبز به عنوان بازیکن، باعث شد تا به راحتی با بازیکنان رابطه برقرار کند و افکار خود را به آنها برساند. همه ما رابطه بسیار خوبی با زیدان داریم. باید بگویم که از علاقه مندان به این مربی هستم. او یک مربی متفاوت است.

زیدان با وجود اینکه در شرایط بسیار بدی هدایت رئال‌ مادرید را بر عهده گرفت اما توانست رئال‌ را نجات بدهد و این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. رئال‌ مادرید با هدایت زیدان در صدر جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد و از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.