مراسم تودیع و معارفه سرپرست و رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، مراسم تودیع و معارفه سرپرست و رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری صبح امروز با حضور گواری، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها، قمری. رئیس جدید فدراسیون و پریچهره، سرپرست سابق و جمعی از مسئولان فدراسیون برگزار شد.

گواری در این مراسم اظهار داشت: به رئیس جدید تبریک می گویم و امیدوارم با همکاری همه اعضای فدراسیون شاهد موفقیت های بیشتر در آینده باشیم.

در ادامه پریچهره عنوان کرد: تمام تلاش مان را در این مدت کردیم که انتخابات به خوبی برگزار شود و سعی کردیم همان برنامه هایی که در سال 95 تصویب شده بود را ادامه دهیم. اعضای فدراسیون هم در مدت سرپرستی مرا تحمل کردند و اگر نقصی بود از سوی من بوده است.

وی ادامه داد: درست است رکاب نزدیم، اما پا رکاب خوبی هستیم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

خسرو قمری هم گفت: مجمع بسیار خوبی برکزار شد و با اعتمادی که داشتند دوباره مرا انتخاب کردند. در دوره گذشته با وجود کاستی هایی که وجود داشت، با کارنامه نسبتا خوبی سپری کردیم.

وی ادامه داد: بعد از شمارش آرا بدی ها را کنار گذاشتیم و خوبی ها را جمع کردیم و به دنبال خرد جمعی هستیم. به نسبت گذشته می خواهیم 30 تا 40 با سرعت بیشتری حرکت کنیم و امیدوارم با حمایت های وزیر نگاهمان از آسیا برداشته شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با کارها و صحبت هایی که پریچهره انجام داده بیشتر دغدغه‌های ما در وزارت ورزش دیده شده است و ما هم سعی می‌کنیم با هم فکری خوب و حضور جامعه دوچرخه سواری بتوانیم فعالیت خوبی در آینده داشته باشیم.