سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری عنوان کرد به زودی قصد بازنشستگی از دنیای مربیگری را ندارد.

به گزارش مرور نیوز، دو تیم منچسترسیتی و وستهام فردا جمعه در جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان خواهند رفت. سیتی امیدوار است بتواند با برتری در این دیدار با روحیه بالا خود را آماده هفته بیست و یکم لیگ برتر کند که باید در گودیسون پارک برابر اورتون به میدان برود.

در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره آینده مربیگری سرمربی سیتی شنیده شد که گواردیولا در ابتدای نشست خبری خود در این زمینه گفت: قرار نیست در دو، سه سال آینده بازنشسته شوم. من فقط عنوان کردم به پایان راه مربیگری خود رسیدم و قصد ندارم سال‌ها مربیگری کنم ولی درباره حضور در سیتی صحبتی نکردم. من تازه ۴۵ سال سن دارم و قصد دارم فعلا مربیگری کنم. به هیچ وجه فعلا به مربیگری خارج از ۶۰ سال فکر نمی‌کنم و تلاش می‌کنم از حضور در انگلیس لذت ببرم. شرایط خیلی خوبی دارم و در یکی از بهترین تیم‌ها هستم و می‌خواهم سیتی را به تیمی قدرتمند تبدیل کنم که برای قهرمانی تلاش کند. 

گواردیولا ادامه داد: این بازیکنان لایق حمایت بیش‌تری هستند. سعی می‌کنیم سطح بازی خودمان را بهبود بخشیم اما به دلگرمی بیش‌تری نیاز داریم و شخصا حمایت افزون‌تری را خواستارم. در حال کنار آمدن با تقویم فشرده بازی‌ها هستیم. یک رقابت دشوار را بردیم و جدال‌های سنگین‌تری در جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو داریم. پیروزی در هر بازی لیگ اهمیت خاص خود را دارد.

در سایر بازی‌های جام حذفی، منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس، باید در مرحله سوم این مسابقات در خانه میزبان ردینگ باشد. یونایتد فصل قبل با شکست ۲ بر یک کریستال پالاس رکورد ۱۲ عنوان قهرمانی را از خود برجای گذاشت، اما لوئیس فان خال از سمت خود اخراج شد. چلسی برابر پیتربورو دیدار خواهد کرد و آرسنال برابر پرستون به میدان می‌رود که در این بین سخت‌ترین قرعه برای شاگردان گواردیولا بوده است.

او در پایان درباره خریدهای احتمالی در سیتی گفت: ما هم مثل دیگر تیم‌ها در فکر تقویت خودمان با انجام چند خرید هستیم. می‌خواهیم بهترین مجموعه ممکن را در اختیار داشته باشیم. اینجا مکان مناسبی برای صحبت در مورد خریدهای احتمالی ما نیست. مسئولیت من هدایت بازیکنانم است و خرید بر عهده دیگر افراد باشگاه. تمرکز من فقط روی تیمم است.