برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر به دلیل اختلاف نظری که بین سرمربی و فدراسیون به وجود آمده است، تاکنون دو مرتبه به تعویق افتاده است.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران قرار است با سه بازیکن (علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی) در سومین مسابقه فصل خود شرکت کند. گرند پری تونس از 23 دی آغاز می شود اما اردوی تیم ملی هنوز برگزار نشده و تاکنون دو مرتبه به تعویق افتاده است که سرپرست فدراسیون عنوان می‌کند، اختلاف نظری که در مورد تعداد نفرات اعزامی به مسابقات تونس وجود داشت، باعث عدم تشکیل اردو شد.

علیرضا پورسلمان سرپرست فدراسیون درباره علت برگزار نشدن اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر در آستانه اعزام به مسابقات تونس بیان کرد: حقیقت این است که امین قربانی سرمربی تیم ملی گفته بود پنج نفر به مسابقات تونس بروند و از اینکه ما تصمیم گرفتیم سه نفر به مسابقات تونس اعزام شوند، دلخور است. با این حال اردوی تیم ملی با پنج نفر از شنبه هفته آینده آغاز می شود و ما منتظر هستیم که تا شنبه آقای قربانی تصمیم خود را بگیرد و اگر بیاید در خدمتش هستیم. ما دلخوری از هیچ کسی نداریم و می‌تواند آزادانه تصمیم بگیرد.

پور سلمان در پاسخ به این پرسش که با سرمربی صحبت کرده‌اید تا هر مسئله ای وجود دارد، حل شود؟ گفت: اختلاف سلیقه جزئی است و من و آقای وحدانی دبیر فدراسیون با او صحبت کرده‌ایم تا مسئله حل شود. نکته‌ای که وجود دارد برای اعزام نفرات به مسابقات بین‌المللی از لحاظ فنی باید پاسخگوی شورای برون مرزی هم باشیم چون به هر حال اعزام‌ها هزینه بالایی دارد.