سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی با الفیصلی داریم اما با تمرکز کامل امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش مرور نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از سفر این تیم به قطر برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که می‌دانید در مرحله حذفی این رقابت‌ها هستیم و باید تحت هر شرایطی تمرکز خود را حفظ کنیم. با تیمی بازی داریم که با وجود بازیکنان بسیار خوب و خارجی کاملا آماده هستند. 

وی افزود: ما باید زحمت بکشیم و تمرکزمان روی کارمان باشد چون قطعا بازی بسیار سختی است. این تیم سال گذشته توانست از گروه خود که یک گروه بسیار سخت بود صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران با بیان اینکه «تیم هایی که در مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا هستند نشان داده اند که لیاقتش را دارند،» گفت: ما بازی سختی داریم اما با تمرکز کامل امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم. ما باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و تلاشمان را انجام دهیم تا به موفقیت برسیم هرچندکه در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست.

نکونام عنوان کرد: تیم حریف با برنامه ریزی می‌آید و ما نیز با برنامه هستیم و تمرکز داریم و حواسمان هست که بازی تک حذفی است. شرایط برای هر دو تیم برابر است اما کمی به خاطر خارجی‌های زیادی که در تیم حریف هستند اندکی شرایط فرق دارد.

وی افزود: از مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان که از ابتدای فصل از تیم فولاد حمایت کرده و شرایط بسیار خوبی را فراهم رده است تشکر می کنم.