مهاجم آرژانتینی آاس رم با هدف گرفتن طلب خود ممکن است از تیم سابق خود شکایت کند.

به گزارش مرور نیوز، یوونتوس با وجود توافق اولیه با پائولو دیبالا تصمیم گرفت قرارداد او را تمدید نکند و او هم تصمیم گرفت به رم بپیوندد. به گزارش فابیانا دلاواله از گاتزتا دلو اسپورت، با وجود جدایی دیبالا از یوونتوس، این باشگاه به مهاجم پیشین خود بدهکار است، چون یوونتوس پرداخت حقوق برخی از بازیکنان در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را به تعویق انداخت.

این ماجرا به عنوان بخشی از تحقیقات از یوونتوس در راستای بازرسی از حساب‌های مالی این باشگاه طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ مطرح شده است. قاضی‌های پرونده اعتقاد دارند یوونتوس حساب‌های جعلی ایجاد کرده تا در پرداخت دستمزد بازیکنانش به مشکل نخورد. دیبالا مبلغ ۳.۷ میلیون یورو از فصل ۲۱-۲۰۲۰ از یوونتوس طلب دارد.

او دو هفته پیش در جلسه استماع این پرونده گفته بود:خاطرم نیست آخرین دستمزدم چه زمانی پرداخت شد، اما خوب می‌دانم که یوونتوس به من بدهکار است. وقتی که برای به تعویق انداختن حقوق توافق کردیم می‌دانستم در صورت داشتن قرارداد، آن حقوقِ معوقه در قرارداد بعدی پرداخت می‌شود و در صورت جدایی نیز آن مبلغ باید فورا به من پرداخت می‌شد. می‌دانم که آوریل ۲۰۲۳ آخرین فرصت یوونتوس برای پرداخت ۳ میلیون یورو به من است و در غیر این‌صورت وکلای من اقدام قانونی انجام می‌دهند. البته که امیدوارم کار به آن‌جا نرسد. من پولم را بدون شکایت کردن می‌خواهم، چون دوست ندارم برای خودم و یوونتوس مشکلی ایجاد شود.

لوکا فراری، وکیل دیبالا با ارسال یک ایمیل به باشگاه یوونتوس، درخواست وصول بدهی را کرده چرا که یوونتوس قول داده بود حقوق معوقه در صورت جدایی بازیکن نیز پرداخت می‌شود. با توجه به اسناد تحقیقات به نظر می‌رسد ۳.۷ میلیون یورو طلب دیبالا خلاف آن توافق‌نامه مخفیانه با کریستیانو رونالدو که در بودجه ذکر نشده بود، در بودجه صندوق ریسک باشگاه یوونتوس در فصل ۲۲-۲۰۲۱ ثبت شده است. مدارک مربوط به توافق دیبالا و یوونتوس از سوی باشگاه و بازیکن امضا شده، اما به سازمان لیگ ارسال نشده است.