سرمربی فوتبال پرسپولیس گفت: خود بازیکنان این اراده را داشتند که بازی را ببرند. به نظرم از لحاظ ذهنی آماده پیروزی و کسب سه امتیاز شده بودند.

به گزارش مرور نیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی فوتبال پرسپولیس پس از این پیروزی در نشست خبری پس از این بازی گفت: قبل از اینکه بخواهم در خصوص بازی صحبت کنم باید از هواداران تشکر کنم چرا که جو خوب و انرژی مثبتی در استادیوم برای ما به وجود آوردند. فکر می‌کنم که هواداران دو تیم شور و اشتیاق زیادی به بازیکنان دادند تا بازی خوبی انجام شود. از همه هوادارانی که داخل استادیوم بودند تشکر می کنم.

 

 

از لحاظ ذهنی بازیکنان آماده کسب سه امتیاز بودند

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ازی را خیلی خوب شروع کردیم. بالاخره بازی سختی بود. هوای گرم امروز هم باعث شده بود که یک مقدار روی کیفتی هر دو تیم تاثیر منفی بگذارد. بازی سختی باری هر دو تیم شده بود چون چمن ورزشگاه خشک بود و توپ حرکت نمی‌کرد. فکر می‌کنم بازی پایاپایی از سوی هر دو تیم بود. البته ما تسلط بیشتری رو توپ داشتیم و گردش توپ ما بیشتر بود. در شروع نیمه دوم گرفتن سه امتیاز مهم بود. خود بازیکنان این اراده را داشتند که بازی را ببرند. به نظرم از لحاظ ذهنی آماده پیروزی و کسب سه امتیاز شده بودند. نیمه دوم خیلی خوب بود. خوشبختانه به گل هم رسیدیم. در ادامه هم حریف فشار بیشتری آورد و به سمت توپ‌های بلند رفت اما بازیکنان خط دفاعی و دروازه‌بان اکثر این توپ‌ها را دفع کردند. خدا را شکر توانستیم به سه امتیاز این بازی برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. تحت فشار زیادی بودند که این بازی را به نفع خودشان تمام کنند و با ذهنیت خوبی وارد شدند و سه امتیاز را گرفتیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گوییم.

 

امیدواریم سپاهان امتیاز از دست دهد

وی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: تنها چیزی که در لیگ برتر فکر می‌کنیم این است که سه بازی آینده را ببریم. این وظیفه اصلی ما است و تمرکزمان روی همین سه بازی است. فقط باید کارمان را بکنیم و در هر صورت امیدوار باشیم که سپاهان امتیاز از دست بدهد. اولین کاری که باید بکنیم این است که سه بازی را با برد از زمین خارج شویم. فکر می‌کنم به لحاظ فوتبالی هم قهرمان می‌شویم. در هر صورت از بازیکنانم خواسته‌ام فقط به بازی بعد فکر کنند. بعد از آن به گل‌گهر در جام حذفی فکر می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوار هستیم.

او درباره گروه داوری نیز گفت: گروه داوری یک بازی خوب را سوت زدند. به نظرم بازی سختی بود. داربی همیشه برای داورها مانند یک کابوس است. فکر می‌کنم تیم داوری و خصوصا پیام حیدری عملکرد خوبی داشتند. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

 

به بازیکنان گفتم اگر قهرمانی می‌خواهند، باید در ۴۵ دقیقه دوم گل بزنند

گل‌محمدی درباره اینکه در بین دو نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت؟ گفت: دو نکته فنی بود که به آن‌ها نگفتم. صحبت دیگرم با بازیکنان این بود که در این بازی به فکر برد باشند. اگر می خواهند قهرمان شوند، باید این ۴۵ دقیقه را با تمام وجود بازی کنند و بازی را ببرند که همین اتفاق هم افتاد.