دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس تاکنون ۲ اخطار به این باشگاه داده، اما به نظر می‌رسد قراردادش فسخ نخواهد شد.

بخ گزارش مرور نیوز ، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس بعد از چند فصل حضور در اروپا سال گذشته به پرسپولیس برگشت و قراردادی ۲ ساله با این تیم امضا کرد. بیرانوند با عملکرد درخشان خود در فصلی که گذشت نقش پررنگی در قهرمانی‌های سرخ‌پوشان داشت. با این همه در پایان مسابقات، بیرانوند با ارسال ۲ اخطار (نوتیس) شوک بزرگی به هواداران این تیم داد.

بعد از پایان مسابقات اعلام شد که علیرضا بیرانوند از یکی دو تیم عربستانی پیشنهاد دریافت کرده و احتمالاً برای ادامه فوتبالش راهی این کشور خواهد شد، اما پیگیری‌ها نشان داد که این پیشنهاد‌ها صحت نداشته و شایعه این پیشنهاد به دلیل دیگری منتشر و پخش شده است. گویا بیرانوند که سال گذشته قرارداد دو ساله‌ای با پرسپولیس امضا کرده بود به دنبال بالا بردن مبلغ قراردادش برای فصل جدید بوده که این موضوع با مخالفت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روبه‌رو شده است. درویش به مدیر برنامه‌های بیرانوند گفته که از آنجایی که پرسپولیس زیر ذره‌بین نهاد‌های نظارتی است اگر بخواهد قرارداد این دروازه‌بان را بالا ببرد دچار مشکل خواهد شد و به همین خاطر درخواست بیرانوند رد شد. 

این مسئله باعث شد تا دروازه‌بان پرسپولیس ۲ اخطار (نوتیس) به باشگاه ارسال کند که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این اخطار‌ها جنبه قانونی نداشته است. گفته می‌شود بیرانوند به این دلیل به باشگاه اخطار داده که بتواند قراردادش را فسخ کند تا برای قرارداد فصل جدید رقم آن را بالاتر ببرد تا به خواسته مالی‌اش برسد. مذاکرات در این باره ادامه دارد، اما به نظر می‌رسد اقدام عجیب دروازه‌بان پرسپولیس راه به جایی نخواهد برد و احتمالاً او نمی‌تواند مبلغ قراردادش را بالا ببرد مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس زیر بار تعهدی بروند که احتمالاً در آینده برای او دردسرساز خواهد شد.