رییس شرکت توسعه و نگهداری می‌گوید دو هفته دیگر اتاق VAR آماده می‌شود و فدراسیون تجهیزات را مستقر خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، مهیار عسگریان، رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در رابطه با آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای نصب سیستم VAR اظهار کرد: زیرساخت‌ها را آماده کردیم و اطلاعات را در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دهیم. نماینده فدراسیون دو روز پیش از اینجا بازدید داشت و درباره اتاق دوپینگ و کمک داور ویدیویی گفت‌وگو کردیم. در حال آماده کردن تجهیزات و اتاق VAR هستیم. به محض اینکه اتاق را آماده کردیم، تجهیزات مستقر خواهند شد. برای بازی‌های آسیایی شرایط را فراهم می‌کنیم تا بتوانیم میزبانی کنیم. VAR را فدراسیون آماده می‌کند و ما زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم.

او ادامه داد: تغییراتی که فدراسیون گفته است را تا ۱۰، ۱۵ روز دیگر انجام خواهیم داد. بیش از ۵۰ درصد ظرفیت حضور هواداران در ورزشگاه وجود دارد و این‌که تصمیم گرفته شود با چه شرایطی میزبانی کنیم، با وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری نیست. این تصمیم با فدراسیون و سازمان لیگ است. ما طبق قول‌مان نخاله‌ها را تقریبا خالی کردیم. کارهای ساخت پایین را هم تمام کردیم و فکر می‌کنم در هفته آینده بازدید کنند و تصمیم گیری با فدراسیون و سازمان لیگ خواهد بود.

رییس شرکت توسعه و نگهداری اضافه کرد: آزادی از نظر مقاومتی هیچ مشکلی ندارد. خواهش می‌کنم اخبار ناامیدکننده را منتشر نکنید. پروژه‌ها و آزمون‌ها لازم برای مقاومت ورزشگاه انجام شده است و تایید شده است که آزادی از این نظر هیچ مشکلی ندارد.