یکی از سایت‌های ازبکستانی گزارشی از اظهارات هواداران تیم ملی فوتبال این کشور در آستانه بازی با ایران در چارچوب هفته سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه منتشر کرد.

به گزارش مرورنیوز، سایت اخبار ازبکستان در مقدمه گزارش خود نوشته است: شاگردان سامول بابایان با کسب 6 امتیاز دو بازی اول برابر سوریه و قطر به مصاف ایران می‌رود. هواداران تیم ملی ازبکستان نیز پس از این دو پیروزی نظرات مختلفی برای بازی با ایران دارند.

عبدالحمید خودوشوکوروف از شهر دنوف، واقع در جنوب ازبکستان به سایت اخبار این کشور گفت: بی‌صبرانه منتظر تماشای این بازی هستیم. البته انتظارات هواداران تیم ملی برای کسب پیروزی در بازی برابر ایران می‌تواند متفاوت باشد. طبق نمایشی که از تیم ملی ازبکستان در دو بازی اخیر برابر سوریه و قطر دیدیم انتظار داریم تا سومین پیروزی متوالی را نیز به دست آوریم. تنها مشکل ما در بازی با ایران غیبت احتمالی اودیل احمدوف است. جایگزین کردن بازیکن دیگری که جای خالی او را بتواند پر کند سخت خواهد بود.

هوادار بعدی تیم ملی ازبکستان که نظرش را درباره بازی با ایران به سایت اخبار این کشور گفت، ارداش سامیخونوف از شهر تاشکند است. او در این باره گفت: سامول بابایان امتحان خود را پس داده است و طرفدار سرسخت او هستم. قدرت تیم ملی ایران به عنوان تیم اول آسیا بر کسی پوشیده نیست. بازی بسیار سختی داریم و بازیکنان ازبکستان مسئولیت سنگینی دارند. ایران در خطوط کناری زمین قدرتمند است و از سویی تیم ملی ازبکستان هم قدرت زیادی دارد. به نظر من بازی ازبکستان و ایران با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه می‌یابد.

علیشر نوربوبوف دیگر هوادار ازبک‌ها از شهر اندیجان هم گفت: بازی با ایران متفاوت‌تر از دو دیدار قبلی برابر سوریه و قطر است. باید در این بازی خیلی محتاط بود، زیرا ایران از یک غفلت ما می‌تواند استفاده لازم را ببرد. کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران تاکتیک تهاجمی در بازی برابر ازبکستان خواهد داشت و از سامول بابایان انتظار داریم تاکتیک مناسبی را به کار گیرد.

آخرین هواداری که نظرش درباره بازی برابر ایران در سایت اخبار ازبکستان منعکس شده بهرام ایساکوف از شهر فرغانه است. او در خصوص این بازی گفت: بازیکنان ازبکستان باید خیلی مراقب باشند، زیرا احتمال از دست رفتن سه امتیاز هم وجود دارد. مدافعان باید به خوبی جلوی حملات سردار آزمون را بگیرند.