مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با رونالدو در مورد تعویض پیراهن حرفی نزدم و فقط در مورد خطایی که باعث اخراج میلاد سرلک شد حرف زدم.

به گزارش مرور نیوز، شهاب زاهدی دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به تساوی سرخ‌پوشان برابر ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد مسایل دیگر شوم اما از روز قبل بازی شرایط متفاوتی در راه انزلی داشتیم. اتفاقاتی در هتل رخ داد. البته همه این مسائل غیر قابل قبول است و هواداران از ما انتظار برد دارند.

وی افزود: یک سری اتفاقاتی بود که حل شد اما این برای یک مسابقه بود؛ فصل طولانی در پیش داریم و باید از تمام مسابقات نهایت استفاده را ببریم. با توجه به شرایطی که وجود داشت کسب همین یک امتیاز هم برای ما قابل قبول بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قبل از بازی زمین را آب ندادند اما وسط بازی یکباره آبپاش‌ها روشن شد که عجیب بود. نیمه اول بیشتر از اینکه بازی در جریان باشد ما داشتیم اتفاقات خارج زمین را دنبال می‌کردیم. چمن زیاد مساعد نبود. چمن از دور خوب به نظر می آمد. در ورزشگاه آزادی در دو بازی اخیر شرایط چمن بهتر شده و شرایط چمن ورزشگاه فولاد هم خوب بود.

زاهدی با اشاره به اتفاقات دیدار پرسپولیس مقابل النصر اضافه کرد: تنها چیزی که مهم نبود فوتبال بود. جریان بازی هم خوب پیش نرفت و یک بازی در لیگ قهرمانان از دست دادیم اما ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه او قصد تعویض پیراهن با رونالدو را داشت یا خیر، تصریح کرد: با او در مورد صحنه‌ای که باعث شد تا میلاد سرلک کارت زرد دوم را بگیرد حرف زدم؛ چون ۱۰ نفره شدیم کارمان سخت شد. رونالدو بین دو نیمه به داور گفت که آنها می‌خواهند مچ پای من را بزنند که این موضوع تاثیرگذار بود وگرنه آن صحنه اگر خطا هم بود کارت نداشت.

زاهدی در مورد اینکه مقابل النصر موقعیت گل به دست آورد اما آن را پاس داد تاکید کرد: زاویه من کاملاً بسته بود و محمد عمری صدایم زد و از روی صدای او من پاس دادم. خیلی‌ها آن موقعیت را با گلی که النصر زد مقایسه کردند اما شرایط کاملاً متفاوت بود.

وی در خصوص سنش گفت: نوزده سالگی در پرسپولیس بودم و الان ۲۸سال سن دارم. صغر سن هم ندارم.

زاهدی در مورد شرایطس در اولین دوره حضورش در جمع سرخپوشان توضیح داد:شرایط تیم در زمان مربیگری درخشان خوب نبود اما در دوره‌ای او سرمربی بود تیم نیاز به یک پوست‌اندازی بود و در بحران به سر می‌برد. بعد از آن پرسپولیس به دوران واقعی خود بازگشت.

وی با اشاره به نحوه آمدنش به تیم اصلی تصریح کرد: در آن زمان اینگونه نبود که بازیکن از تیم پایه به تیم اصلی بیاید. من پیشنهادی از یک تیم لیگ برتری داشتم و به حسین عبدی که رییس آکادمی بود گفتم. در ۱۰ بازی گل‌های زیادی زدم و به تیم اصلی آمدم و پس از ده روز با تیم اصلی راهی تیم بزرگسالان شدم.

وی در مورد هدر دادن پنالتی در بازی مقابل قشقایی تاکید کرد: خیلی مقابل قشقایی خوب بازی کردم و این من را بیشتر اذیت می‌کند. در آنن بازی بازیکنان تیم ملی حضور نداشتند و با ۱۳ ۱۴ بازیکن به شیراز رفتیم. مهدی شیری هم در آن بازی خیلی اذیتمان کرد. دروازه‌بان هم جلو آمد. من بازیکن جوانی بودم و تجربه نداشتم و زمانی که توپ را دستم گرفتم نمی‌دانستم آن را کجا بکارم. در نهایت هم آن پنالتی خراب شد.

زاهدی در مورد اینکه در زمان حضورش در اوکراین جنگ بین روسیه و اوکراین اتفاق افتاد گفت: ما خودمان را آماده یک بازی کردیم که همه چیز ارام بود. صبح ساعت هفت صبح خود را برای رفتن به فرودگاه آماده می‌کردیم که در گروه اعضای تیم، دیدم بازیکنان پیگیر دریافت پاسپورتشان هستند و جو متشنج شد. بعد دیدم تماس‌های از دست رفته زیادی دارم و اخبار را دیدم متوجه شدم که جنگ شده است و همه دنبال این هستند بروند. من دو روز ماندم اما دیدم شرایط بدتر می‌شود. شهری که ما بودیم نزدیک‌ترین شهر به روسیه بود. من هم با قطار ۲۰ ساعت سفر کردم اما مدیربرنامه‌هایم به من گفت از مرز خلوت بروم تا به مجارستان برسم. سه ساعت هم با تاکسی رفتم تا در نهایت وارد مجارستان شدم.

زاهدی در مورد بازی با پیکان و به ثمر رساندن سه گل در آن مسابقه تاکید کرد: من دبل و هت‌تریک زیاد داشتم. آن روز برای من فوق‌العاده بود و یادش همیشه برای من لبخند همراه دارد.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ما با کیفیت هستند اما سروش رفیعی خیلی بازیکن خوبی است و زمانی هم که با من حرف می‌زنند با صحبت‌هایش کمک من می‌کند و کنار او احساس خوبی دارم.

مهاجم سرخپوشان در رابطه با اینکه پنالتی زن اول تیم گولسیانی است اما او مقابل پیکان پنالتی زد، گفت: راجع له این مسائل زیاد حرف نمی‌زنم. در آن صحنه من سمت سروش رفیعی رفتم و از او خواستم که پنالتی بزنم و زدم اما قطعا این موضوع به نظر تیم و بازیکنان بستگی دارد و اگر قرار باشد گئورگ پنالتی بزند چرا که نه؟

وی در مورد برنامه‌اش برای بعد از فوتبال گفت: در بیزینس موفق خواهم شد و به این موضوع علاقه دارم.بعد از فوتبال به مربیگری و کلا فوتبال فکر نمی‌کنم.