تیم فوتبال پرسپولیس در ادوار مسابقات آسیایی بیشترین برد را نسبت به تیم‌های ایرانی داشته تا از این حیث رکورددار باشد.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت که این تیم را در بازی قبل با 2 گل شکست داد و سرخ‌پوشان امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت هم با حداکثر امتیاز از زمین خارج شوند.

تیم پرسپولیس البته در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد جالب توجهی در سال‌های گذشته داشته و با آماری که از خود به جا گذاشته بهترین تیم ایرانی در ادوار مسابقات آسیایی نام گرفته است.

تیم پرسپولیس در ادوار مسابقات آسیایی 127 بازی انجام داده و موفق شده است 66 دیدار را با برد پشت‌سر بگذارد تا از این حیث بهترین عملکرد را بین تیم‌های ایرانی داشته باشد. تیم پرسپولیس 52 درصد از بازی‌های خود در مسابقات آسیایی را با برد پشت‌سر گذاشته و موفق شده رقبای خود را شکست دهد. این در حالی است که نزدیک‌ترین تیم به پرسپولیس، تیم استقلال که در 120 بازی آسیایی خود 54 برد به دست آورده و در 45 درصد بازی‌های بین‌المللی خود برنده بوده است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز برای ادامه روند خوب خود در آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهند رفت. سرخ‌پوشان برای اینکه شانس خود برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را همچنان حفظ کنند محکوم به برد در این دیدار حساس هستند.