باشگاه تراکتور نسبت به بیانیه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه تراکتور نسبت به بیانیه استقلال واکنش نشان داد که به شرح زیر است:

«آقای پاکو خمز برخلاف برخی مربیان، علی‌رغم پایمال شدن حق تراکتور در مقاطع مختلف، تاکنون در رابطه با داوری بازی‌ها در مسابقات لیگ برتر اظهار نظر نکرده است. 

جوسازی، فرافکنی و شبهه افکنی برخی مربیان علیه داوران که بارها واکنش کمیته محترم انضباطی را هم به دنبال داشته، در کادرفنی ما وجود ندارد و باشگاه تراکتور همواره با نهایت احترام در رابطه با مسائل داوری و نا عدالتی‌ها برخورد کرده است.

با عِلم به این موضوع که دوستان دکترای بیانیه نویسی دارند؛ سرمربی تراکتور در گفت‌وگوی پیش از بازی ابراز امیدواری کرده تا شاهد رقابت دو تیم در داخل مستطیل سبز باشیم و اتفاقات غیر فوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد. با این حال، متأسفانه تیم رقیب با صدور بیانیه به دنبال ایجاد جو روانی پیش از آغاز مسابقه است.

باشگاه تراکتور به دور از حاشیه و استفاده از ادبیات تنش‌زا و جملات شائبه برانگیز، برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارد و پیش از پایان مسابقه، نمی‌توان در خصوص مسائل داوری اظهار نظر کرد.

باشگاه تراکتور با تاکید بر پرهیز از ایجاد حاشیه، اعلام می‌دارد که فرافکنی نتیجه‌ای جز بروز حاشیه ندارد و ضمن دعوت به حفظ آرامش، خواستار رقابت در چارچوب ورزش و کسب نتیجه در زمین مسابقه است.»