ترشتگن توسط یک پزشک ایرانی مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مرور نیوز، باشگاه  بارسلونا  در پی توصیه تیم پزشکی این باشگاه و پس از توافق با مارک آندره تِراِشتگن ، در نهایت به این نتیجه رسیدند که این دروازه‌بان آلمانی برای بازگشت به شرایط ایده‌آل مورد عمل جراحی قرار بگیرد. این دروازه‌بان ۳۱ ساله در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال آلمان و پیش از بازی دوستانه با ترکیه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد. او در فصل ۱۵-۲۰۱۴ هم از این ناحیه مصدوم شده بود.

حالا روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد که تِراِشتگن توسط یک پزشک ایرانی مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت. طبق این گزارش؛ دروازه‌بان آلمانی بارسلونا توسط پرفسور گنجی، همان پزشکی که کیمی رایکونن راننده سابق فرمول یک را جراحی کرده بود، مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت و پزشکان باشگاه بارسلونا نیز بر آن نظارت خواهند شد.

تِراِشتگن که گفته می‌شود ۲ تا ۳ ماه خانه‌نشین خواهد بود، فصل گذشته ۲۶ بازی از ۳۸ بازی لالیگایی موفق شد دروازه بارسلونا را بسته نگه دارد و به همین خاطر اخیراً جایزه زامورا را به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل از روزنامه مادریدی «مارکا» دریافت کرد.

او بازی با تیم‌های جیرونا، آنتورپ، والنسیا، آلمریا، لاس‌پالماس، بازی در جام حذفی اسپانیا، اوساسونا (نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا)، فینال سوپرجام (در صورت صعود)، اوساسونا، بتیس، ویارئال، آلاوس، گرانادا و سلتاویگو را از دست خواهد داد و احتمالاً در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود.

باشگاه بارسلونا حالا ممکن است در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو اقدام به جذب دروازه‌بانی جدید برای کوتاه مدت کند و گزینه‌های احتمالی بدین منظور هم عبارتند از داوید دخه‌آ دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد، آرون رمزدیل از آرسنال، کسپر اشمایکل از اندرلخت، یاسین بونو از الهلال و رومن بورکی از سنت‌لوئیز سیتی.