مصدومیت شجاع خلیل‌زاده در خلال دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین موجی از نگرانی را در باشگاه تبریزی لیگ برتری به وجود آورد.

به گزارش مرو نیوز، شجاع خلیل‌زاده در نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و فلسطین دچار مصدومیت و در نهایت مجبور به ترک زمین شد. مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که از نفرات اصلی در ترکیب تیم تراکتور به شمار می‌رود در نیم فصل اول در سیزده مسابقه این تیم حضوری ثابت داشته است.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره آسیب دیدگی به وجود آمده برای شجاع خلیل زاده اظهار داشت: «واقعا همه ما نگران شجاع هستیم چون او بازیکن با اهمیتی برای تراکتور محسوب می‌شود. درست است که او در تیم ملی حضور دارد اما در استخدام ماست. امیدواریم با احتیاط و سلامت دوباره به اردوی تیم تراکتور برگردد. ما هم مانند سایر اهالی فوتبال اهمیت جام ملت‌ها را می‌دانیم و امیدواریم تیم کشورمان در نهایت با بهترین نتیجه به کشور برگردد اما به لحاظ فردی نگران بازیکن ارزشمندمان هم هستیم».

نصیرزاده درباره دلیل اهمیت خلیل‌زاده برای تیم تراکتور یادآور شد: «این بازیکن علاوه بر اینکه به لحاظ فنی در قلب خط دفاعی تیم تراکتور نقش مهمی در سازمان دفاعی تیم ما بازی می‌کند در داخل و بیرون از تیم هم بازیکنی با تجربه و بزرگ است که همه تیم را جمع می‌کند. در واقع او کاپیتان ارزشمند تیم تراکتور محسوب می‌شود».

با توجه به خبری که امروز از سوی کادر پزشکی تیم ملی فوتبال در قطر مبنی بر بازگشت چند روزه خلیل‌زاده به شرایط مسابقه اعلام شد از مدیرعامل تراکتور سوال کردیم آیا در این ارتباط با شجاع یا مسئولان تیم ملی صحبتی داشته‌اید یا نه که پاسخ داد: «بله! امروز ارتباطی با اردوی تیم ملی گرفتیم که به ما گفتند این بازیکن ظرف دو هفته می‌تواند به شرایط بازی برگردد. با توجه به بازی‌های دور برگشت و مصاف اول ما مقابل پرسپولیس خیلی برایمان اهمیت دارد که خلیل‌زاده را در دیدار مقابل پرسپولیس در بهترین شرایط در اختیار داشته باشیم».

نصیرزاده تاکید کرد با توجه به اولین بازی پیش روی تراکتور مقابل چوکای تالش (در تاریخ ۱۹ بهمن - در چهارچوب مسابقات جام حذفی) سرمربی اسپانیایی تراکتور تاکید چندانی برای رسیدن خلیل زاده به آن بازی ندارد اما می‌خواهد شرایط به گونه‌ای پیش برود که خلیل‌زاده به بازی اول دور برگشت مقابل پرسپولیس برسد.