بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انتشار متنی در فضای مجازی بابت حواشی اتفاق افتاده پس از بازی آلومینیوم و پرسپولیس از اراکی‌ها و هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش مرور نیوز، شب گذشته و پس از پایان بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران که با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم در اراک پایان یافت فیلمی از خروج بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد که زمان خروج بازیکنان تیم سرخ پوش پایتخت درگیری فیزیکی بین حسین کنعانی زادگان و برخی افراد حاضر در پای اتوبوس این تیم اتفاق افتاده و باعث حمله بازیکن پرسپولیس به یکی از افراد حاضر شد به طوری که وی هنگام ورود به اتوبوس تیم با شعارهای تعدادی از هواداران  مواجه شد و واکنش تندی به این اتفاقات نشان داد.

این درحالیست که پس از این اتفاقات، حسین کنعانی زادگان بابت اتفاقات پس از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم از مردم اراک عذرخواهی کرد.

 مدافع سرخپوشان پایتخت در صفحه مجازی خود در توضیح اتفاقات دیروز، از هواداران پرسپولیس و مردم اراک به‌خاطر رفتارش عذرخواهی کرد و نوشت: "دیروز روز سختی برای من بود. ناراحتی شکست برابر تیم خوب آلومینیوم اراک کل تیم و هواداران را ناراحت کرده بود. متاسفانه بازی هم در شرایط امنیتی مناسبی برگزار نمی‌شد و هواداران از رختکن تا کنار اتوبوس حضور داشتند و هر لحظه هر اتفاقی ممکن بود برای هر بازیکنی بیفتد.

ناراحتی باخت و شنیدن الفاظی زشت از طرف معدودی از افراد که قطعا حسابشان از مردمان مهمان‌نواز و شریف اراک جداست، باعث شد کنترل خود را از دست بدهم و بابت این اتفاق واقعا پشیمانم. ابتدا از هواداران پرسپولیس به‌خاطر شکست و سپس از مردم عزیز و مهربان اراک به‌خاطر رفتارم عذرخواهی کنم".