وین رونی، کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد را "خودخواه" توصیف کرده است.

به گزارش مرور نیوز، رونی مدعی شد که لیونل مسی را کمتر از رونالدو خودخواه می‌داند و اظهار داشت که هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد فقط به اینکه گل بزند فکر می‌کرد در حالی که مسی تلاش بیشتری در زمین می‌کند و سعی می‌کند، بیشتر موقعیت ایجاد کند. وین رونی در مصاحبه با کانال یوتیوبی Lyes Bouzidi دراین‌باره می‌گوید:

ذهنیت کریستیانو رونالدو گلزنی است و او به هیچ چیز دیگری غیر از آن اهمیت نمی‌دهد. گل زدن تنها چیزی است که او می‌خواهد. در حالی که شما به مسی نگاه کنید. او می‌خواهد کمی بیشتر بازی کند و برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت‌سازی کند.

ادن هازارد اخیرا گفته بود با وجود اینکه کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است، اما او هم چیزی از رونالدو کمتر ندارد و به گمان ستاره بلژیکی، مسی بهترین بازیکن تاریخ است. رونی با تایید صحبت‌های هازارد می‌گوید:

فکر می‌کنم هازارد هم همین را می‌گوید که مسی بیشتر دوست دارد که بازی کند و موقعیت به وجود آورد. اخیرا صحبت‌های گری نویل را در مورد خودم و فرگوسن شنیدم. اینکه، چون من در زمان بازیم بیشتر به فکر موقعیت‌سازی بودم و می‌خواستم فوتبال بازی کنم، مورد سرزنش واقع شده بودم. من هم می‌توانستم کمی خودخواه‌تر باشم و بیشتر در اوج بمانم و چند گل بیشتر هم بزنم. اما ذهنیت من این نبود. من می‌خواستم فوتبال بازی کنم و از آن لذت ببرم. تصور می‌کنم منظور هازارد هم همین بوده است.

کاپیتان پرتغال در مصاحبه‌ای با پیرس مورگان در سال ۲۰۲۲ به همتایان سابق خود رونی و نویل حمله کرده بود. رونالدو در ادامه مدعی شد که پس از اینکه آن‌ها در پایان دومین دوره حضورش در شیاطین سرخ از او انتقاد کرده بودند، دیگر این دو را دوستان خود نمی‌داند.