علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی نقشی کلیدی در دربی حساس تهران دارند.

به گزارش مرور نیوز، سید حسین حسینی در رقابت‌های لیگ امسال بهتر از بیرانوند کار کرده و آماده‌تر به نظر می‌رسد.

از نظر تعداد کلین شیت هم حسینی شرایط بهتری نسبت به رقیب خود دارد و استقلالی‌ها خوب می‌دانند که اگر او بتواند در این دیدار خاص کلین شیت کند قدم بسیار بلندی برای قهرمانی برداشته‌اند.


حسینی در جام حذفی دو گل از مس رفسنجان خورد اما در دو بازی آخر لیگ مقابل سپاهان و استقلال خوزستان دروازه استقلال را بسته نگه داشت و خوب هم کار کرد.

از طرفی بیرانوند امسال شرایط چندان مطلوبی ندارد و حداقل اینکه نسبت به فصل گذشته افت آشکاری داشته اما از سابقه به مراتب بهتری نسبت به حسینی در دربی‌های تهران برخوردار است.

بیرانوند در دربی های تهران فقط یک بار شکست خورده و در بقیه مسابقات تیمش برنده شده و یا به تساوی رسیده است. نکته مهم این که به نظر می‌رسد اعتماد به نفس بیرانوند حداقل در دربی‌های پایتخت بیشتر از حسینی است و همین مسئله در بازی‌های قبلی به او کمک کرده است.


به طور حتم این ۲ دروازه‌بان ملی پوش نقش بسیار مهمی در دربی تهران دارند و به جرات می‌توان گفت هر کدام از آنها که آماده‌تر باشند به پیروزی احتمالی تیم خود کمک زیادی خواهند کرد. بیرانوند امیدوار است با کلین شیت در بازی با استقلال، بازی‌های ضعیف قبلی از جمله دیدار با فولاد خوزستان را جبران کند هرچند که در آن بازی علیرضا خوش شانس بود که تیمش در نهایت با ۴ گل فولاد را شکست داد تا دو گل بدی که او خورد، شاید کمتر به چشم آید.

رقابت بیرانوند و حسینی در دربی را می‌توان به تیم ملی هم تعمیم داد جایی که قاعدتاً قلعه نوعی از بیرانوند استفاده می‌کند اما با توجه به افت وحشتناک نیازمند، حسینی امیدوار است جلوتر از او و حتی علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار بگیرد و حداقل مقابل ترکمنستان فیکس بازی کند.