رئیس فدراسیون فوتبال زمان احتمالی پایان لیگ بیست و سوم را مشخص کرد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر از روز هجدهم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا تعطیلات نوروزی به پایان هفته بیست و یکم (با احتساب سه مسابقه معوقه) رسید، اما در حالی که قرار است دوباره بازی‌ها از روز هجدهم فروردین‌ماه از سر گرفته شود، باید ۹ هفته متوالی در فاصله زمانی کم به سرانجام برسد و البته دو مرحله از جام حذفی نیز در این بین انجام خواهد شد.

زمان‌بندی مسابقات لیگ برتر با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا و فیفا دی‌های پرشمار در این فصل در ۹ هفته باقی مانده سخت و با فاصله زمانی کم انجام گرفته و قرار است مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی نیز در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار شود، اما زمان اتمام لیگ هم تقریبا مشخص شده است.

رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی احتمالا اوایل خردادماه انجام شود، اما آنطور که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده، سازمان لیگ سعی دارد بازی‌ها را در روز بیستم خردادماه به پایان برساند.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «چند سال است مسابقات مقدماتی جام جهانی دوم و هفتم فروردین ماه برگزار می‌شود. تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر نکرده و پس از این دو مسابقه لیگ برگزار می‌شود. تمام تلاش‌مان این است که ۲۰ خرداد مسابقات لیگ به پایان برسد.»

با این شرایط در صورتی که روز بیستم خردادماه هفته سی‌ام لیگ برتر انجام شود، طی ۱۰ روز باقی مانده در ماه خرداد هم رقابت‌های مراحل نیمه نهایی و فینال جام حذفی برگزار خواهد شد.