باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال نوشت:اگر در رویایی مستقیم با پرسپولیس از اشتباهات داوری بهره‌مند نشده بودند، اکنون در صدر جدول نبودند.

به گزارش مرور نیوز،  باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران بیانیه‌ای را صادر کرد، در این بیانیه آبی‌پوشان با طعنه به برتری پرسپولیس برابر ملوان انزلی این ادعا را مطرح کرد گل قرمز ها آفساید و یک خطای پنالتی به سود ملوان گرفته نشد.

باشگاه پرسپولیس ساعاتی پس از این بیانیه پاسخ تندی به باشگاه استقلال داد و اطلاعیه‌ای را بر روی خروجی کانال رسمی خود قرار داد.

باشگاه پرسپولیس نوشت:

(پرسپولیس، یک داستان تکراری باز هم در حال روی دادن است. باز هم علیه پرسپولیس حرف‌هایی می‌زنند که توهین به شعور جامعه و ارکان فوتبال است و باز از سوی ارکان انضباطی و اخلاقی برخورد نمی‌شود و باز آن‌ها با خاطر آسوده‌تری به این روند ادامه خواهند داد.

باز ما شکایت خواهیم کرد و باز تبرئه خواهند شد و باز به زعم خود به پرسپولیس و فوتبال ایران توهین خواهد شد.


یک روز برای توجیه ناکامی و روز دیگر از ترس ناکامی. یک روز برای بهره‌مند شدن از امتیازات ویژه و روز دیگر به دنبال فشار به ارکان فوتبال، داوری یا آدم‌های نامرئی. تنها تغییر این است که حالا وسط دعواهای خودشان پای پرسپولیس را هم وسط کشیده‌اند.


در جمعه‌ای که گذشت باز هم پای پرسپولیس را وسط کشیدند در حالی که در همین فصل جاری رقابت‌ها اگر در رویایی مستقیم با پرسپولیس از اشتباهات داوری بهره‌مند نشده بودند، اکنون در صدر جدول نبودند. در پایان نیم فصل نخست هم در صدر جدول نبودند.


همه این ها در حالی اتفاق می‌افتد که انتظار داشتیم کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال در تمام این سال‌ها جلوی این مساله را بگیرند. با آن برخورد مناسب و پیشگیرانه داشته باشند نه این به آن‌ها احساس مصونیت بدهد و همین باعث شود این آفت به دیگر تیم‌ها هم سرایت کند.


انتظار برخورد داشتیم نه به خاطر پرسپولیس، نه به خاطر فوتبال، حداقل از این باب که بسیاری اوقات این توهین‌ها و گزافه‌ها تهمت و افترا به راس تا ذیل فوتبال بوده است و این قابل کتمان نیست.


هواداران بعد از اظهاراتی که این جمعه از سوی بعضی عوامل تیم‌ها علیه پرسپولیس مطرح شد انتظار طرح شکایت از سوی پرسپولیس دارند، باشگاه قطعا فردا شکایت خود را مطرح و مستندات را ارسال می‌کند. همان‌طور که دفعات قبل چنین کردیم. همان‌طور که بعد از دربی چنین کردیم. ولی چه شد؟ دفعات قبل تبریه شدند. معلوم نیست این مصونیت برای آن‌ها برای این همه توهین و بی‌احترامی از کجا می‌آید که تمامی ندارد. از بین نمی‌رود و به نفرات بعدی هم منتقل می‌شود.)