وزیر ورزش و جوانان به لحاظ علم ژورنالیستی سواد خیلی بالایی دارد که می تواند در زمان ریاستش به او کمک کند اما این برای اداره کردن یک مجموعه بزرگ کافی نیست.

بهزاد کتیرایی رییس سابق حراست سازمان تربیت بدنی و فدراسیون وشوو در خصوص عملکرد سلطانی فر نسبت به گودرزی  به خبرنگار مرور نیوز گفت: آقای سلطانی فر سابقه مدیریت ورزشی آن هم در دوره هاشمی طبا را دارد که ایشان هم از عملکردشان راضی بود اما گودرزی فقط یک معلم ورزش بود که در سطح کلان نمی توانست  مدیریت کند. از همین رو می توان امیدوار بود که سلطانی فر می تواند در کارش موفق تر عمل کند، این به شرطی است که از مشاورین تخصصی بهره گیرد. ما به لحاظ منابع مالی مشکل نداریم برای مثال یک باشگاه همانند پرسپولیس سال گذشته از تبلیغات حدود 20 میلیارد درآمد کسب کرد این نشان می دهد که  پول در ورزش است اگر مدیریت درست داشته باشیم می توانیم به درستی زیر ساخت ورزش را بهبود ببخشیم. البته لازم به ذکر است که باید دست بخش خصوصی را در سرمایه گذاری در ورزش باز نگه داریم.

وی در مورد معاونین وزیر ورزش اظهار داشت: با توجه به اینکه سلطانی فر مدت زمان کوتاهی است که وزارت ورزش را تحویل گرفته نباید انتظار داشت در این مدت معاونین خود را عوض کند اما ایشان مدیران و معاونینی که عملکرد ضعیف داشتند را کنار گذاشته است.

کتیرایی در مورد ورزشکاری که با حریف اسرائیلی اش روی سکو رفت خاطرشان کرد: با توجه به مسائل سیاسی بین ایران و اسرائیل رفتن ورزشکار روی سکو یک اشتباه محرز بود که مسئولین مقصر آن بودند همچنین نماینده حراست که در آن بین بود هم مقصر است زیرا وقتی دید رییس فدراسیون و یا سرپرست نمی تواند کاری کند باید خودش اقدام می کرد.

رییس سابق حراست سازمان تربیت بدنی در خصوص اعدام در ورزشگاه نی ریز گفت: ورزشگاه تعریف دارد آنجا محل شادی و نشاط است اگر به جای آن صحنه اعدام را ببینیم در ذهن مخاطب حک می شود پس بهتر است که وزارت ورزش با قوه قضاییه هماهنگی کند و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی را در ورزشگاه ها نباشیم.