سرمربی تیم فوتبال تأسیسات دریایی گفت: ما یک خرده غریبه‌پرست هستیم باید به کسانی که در راه کمک به فوتسال محکم قدم برداشته‌اند، کمک کنیم.

به گزارش مرور نیوز،‌ وحید شمسایی پس از پیروزی 4 بر یک تیمش با دیدار با فرش‌آراء گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم بازی سختی بود. آنها تیم تاکتیکی بودند اما در نهایت ما پیروز شدیم و سه امتیاز را گرفتیم. به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد درگیری که در جریان بازی رخ داد گفت: چیز مهمی نبود اگر بدانم مقصر کیست قطعا با آن برخورد می‌کنم اما من به خاطر داداش قدرت رفتم بالا و او را پایین آوردم. نمی‌دانم چه کسی مقصر است تیمی که از حریف عقب می‌افتد قطعا روی حریف فشار می‌آورد ما هم نمی‌خواستیم سه امتیاز را از دست بدهیم. ما هم در دقایقی زیر سلطه حریف قرار گرفتیم.

شمسایی در مورد دعوتش به بازی ستارگان دنیا گفت: چند بار دعوت شدم و اگر این مرتبه نمی‌رفتم زشت بود. در ایمیلی که به من زدند نام بزرگانی مثل فالکائو، رینالدو، مالدینی و ... دیده می‌شد نمی‌دانم با کدام یکی از آنها به توافق رسیدند اما من از نظر مالی به آنها به توافق رسیدم و برای حضور در کنار ستارگان هم به این بازی می‌روم.

سرمربی تیم فوتبال تأسیسات دریایی در مورد بلاتکلیفی تیم فوتسال ایران گفت: مطمئن هستم فدراسیون فوتبال با ناظم‌الشریعه قرارداد می‌بندد او یک مربی درجه یک است باید برای این مربی ارزش قائل شد و نباید از غافله عقب بمانیم از تیم سوم دنیا انتظار سومی هم می‌رود و انتظارات از این تیم بالاست اما اگر بی‌برنامه باشیم نمی‌توانیم دوباره موفق شویم بدون برنامه شاید بتوانیم یک بار موفق شد. اما بار دوم این اتفاق نمی‌افتد.

شمسایی در مورد اینکه بهتر نبود ناظم‌الشریعه قرارداد می‌بست گفت: من جای کسی نیستم اما قطعا این مربی برای کشورمان زحمت کشیده و باید منزلتش حفظ شود.

وی در مورد اینکه می‌گویند اگر ناظم‌الشریعه اسمش ناظم‌اف بود شرایطش قطعا فرق می‌کرد گفت: ما یک خرده غریبه‌پرست هستیم باید به کسانی که در راه کمک به فوتسال محکم قدم برداشته‌اند به آنها کمک کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه تیم ملی رها شده است، گفت: تیم‌های دیگر ملی هم در دنیا تک و توک بازی می‌کنند این مسئله می‌تواند برای آینده تیم ملی خطرناک باشد که این تیم را رها کنیم باید برای تیم ملی پشتوانه‌سازی کرد. صانعی اکنون مشغول انجام این کار است.