مهاجم اسپانیایی ناپولی معتقد است تاثیر حضور مارادونا در این تیم در برد این تیم برابر میلان مشهود بود.

به گزارش مرور نیوز، ناپولی در هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک میلان را در ورزشگاه سن سیرو شکست بدهد و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند. 

خوسه ماریا کایخون که زننده گل دوم تیمش در این بازی بود که به زیبایی توانست توپ را از بین پاهای جانلوییجی دوناروما وارد دروازه میلان کند. این مهاجم اسپانیایی بعد از بازی گفت: نشان دادیم تیم بزرگی هستیم. شکست دادن میلان در سن سیرو کار آسانی نیست. فکر کنم تاثیر دیگو مارادونا در تیم ما مشهود بود. او بازیکن بزرگی بوده است و الگوی خیلی از بازیکنان فعلی تیم ماست. حضور او در کنار تیم باعث شد تا روحیه تیم بالا برود و بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند. 

او ادامه داد: در ۳۰ دقیقه نخست، تیم برتر زمین بودیم ولی در ادامه میلان قدرت را در دست گرفت و به بازی برگشت و می‌توانست حتی گل تساوی را نیز وارد دروازه ما کند. می‌خواهیم در کورس برای رسیدن به صدر جدول باقی بمانیم. به همین منظور باید در دیدارهای حساس، امتیاز بگیریم. امیدواریم این هفته، امتیاز ما با صدر جدول کمتر شود. برای رسیدن به قهرمانی ناامید نیستیم. شانس خوبی برای رسیدن به این هدف داریم ولی این تنها به خودمان بستگی ندارد. باید تیم‌های مقابل ما نیز امتیاز از دست بدهند. با یوونتوس و رم رقابت می‌کنیم که خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند و اکثر بازی‌های خود را با برد به پایان می‌رسانند.

ناپولی که اکنون با رم در رده دوم جدول هم امتیاز شده، امیدوار است یوونتوس در بازی حساس با لاتزیو امتیاز از دست بدهد تا رقابت در صدر جدول حساس‌تر از قبل شود.