سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان به علت اینکه هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند، پراسترس بود.

به گزارش مرور نیوز، عبدالله ویسی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز شاهد یک بازی پر استرس بودیم به گونه ای که در نیمه اول به هیچ وحد در خد و اندازه های نام سپاهان بازی نکردیم.

وی افزود: حتی در نیمه اول می توانستیم دو تا سه گل دریافت کنیم اما خوش شاسی آوردیم ولی در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم ولی به هر حال در خانه حریف کسب یک امتیاز نتیجه خوبی بود.

ویسی ادامه داد: استقلال خوزستان نیز در این بازی بسیار خوب و بانشاط ظاهر شد و حتی می توانم بگویم که می توانست پیروز این میدان باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر ما بتوانیم خارج از خانه مساوی کنیم و در خانه پیروز باشیم می توانیم مطابق برنامه پیش برویم هر چند تاکنون پنج تا 6 امتیاز از برنامه ریزی خودمان عقب هستیم که باید به خصوص در بازی آینده خانگی جبران کنیم.

ویسی عنوان کرد: هر دو تیم به صورت کامل به دنبال پیروزی در این میدان بودند. وقتی تیمی برای پیروزی بازی کند و موقعیت های خود را از دست بدهد این باعث افزایس استرس تیم می شود ولی می توان گفت که هر دو تیم موقعیت های گلزنی مساوی کسب کردند. به اعتقاد من تساوی در این دیدار عادلانه بود.

وی در خصوص اینکه چه احساسی دارد که دوباره به اهواز بازگشته است؟ بیان کرد: اینجا شهر من است و زندگی و ایل و تبار من اینجاست مگر می شود اینجا را دوست نداشت.

ویسی همچنین گفت: در ابتدای فصل، مسئولان سپاهان از من خواستند که خون جدیدی به رگ های این تمی تزریق کنم ولی در کل تلاش می کنیم در بین سه تیم ابتدایی جدول باشیم.

از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.