محمد ناصری گفت: گل خلعتبری هند بود اما مانند آب خوردن حق سیاه جامگان را خوردند.

به گزارش مرور نیوز، محمد ناصری درباره دیدار تیم های سیاه جامگان و سایپا بیان کرد: برای کسب امتیاز به تهران آمده بودیم اما فکر می کنم حسین زرگر داور بازی در حق سیاه جامگان کم لطفی کرد. وی در صحنه گل سایپا ابتدا خطای هند خلعتبری را گرفت اما پس از مشورت با کمک داور گل خطای حریف را سالم اعلام کرد و یک گل به سایپا هدیه داد.

وی افزود: شک نکنید محمدرضا خلعتبری توپ را با دست لمس کرد و جلوی پایش انداخت. وی تبحر زیادی در این کارها دارد و به نوعی استاد بازی روانی است. اگر گل خلعتبری خطا اعلام می شد، سایپا در رتبه ای پایین تر از سیاه جامگان باقی می ماند اما با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با ما به 2 امتیاز افزایش داد و بالاتر از سیاه جامگان قرار گرفت.

ناصری خاطرنشان کرد: اگر همین 2 امتیاز در پایان فصل منجر به سقوط سیاه جامگان به لیگ دسته اول شود، چه کسی جواب می دهد؟ حق تیم ما را در این دیدار به راحتی خوردند و کسی هم جوابگو نیست.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد برخورد شدید خود با وحید عسگری مدافع این تیم اظهار داشت: زمانی که از دروازه بیرون آمدم وحید را صدا کردم اما وی صدای من را نشنید و آن برخورد شدید پیش آمد. البته خدا را شاکرم مشکل خاصی برای عسگری پیش نیامد.