روزنامه ورزش یونان در گزارشی به درخشش کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی و نحوه انتقال دومین لژیونر ایرانی به تیم پانیونیوس پرداخت.

به گزارش مرورنیوز،روزنامه ورزش یونان با درج گزارشی درباره لژیونرهای ایرانی تیم پانیونیوس نوشته است: دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس رفاقت دیرینه ای با هم دارند و کریم انصاری فرد عاملی برای حضور مسعود شجاعی در این تیم آتنی بود.

در آغاز این گزارش آمده است: فوتبال ایرانی در اذهان ما با حضور کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی شکل گرفته است. آنها طلسم شکن های تیم پانیونیوس هستند. این دو ملی پوش ایرانی در بهترین راه ممکن برای موفقیت تیم پانیونیوس قرار گرفتند. انصاری فرد از فصل قبل در تیم پانیونیوس حضور داشت و بازیکنی شناخته شده است.

روزنامه یونایی در ادامه گزارش خود نوشت: دو ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس از مدت های بسیار طولانی یکدیگر را می شناسند و اغلب با هم در تماس بودند. انصاری فرد 26 ساله پیش از این به خوبی از مسعود شجاعی و حضور او در تیم پانیونیوس و فوتبال یونان صحبت کرده بود. زمانی که باکاستاس تیم پانیونیوس را ترک کرد، همه می دانستند که باید بازیکن خوبی جایگزین او شود و بتواند کنار انصاری فرد قرار بگیرد.

در این زمان مسعود شجاعی آماده حضور در تیم پانیونیوس شد و سرمربی وقت این تیم پس از مشاهده توانمندی های این ملی پوش ایرانی رضایت خود را برای عقد قرارداد با دومین ملی پوش ایرانی اعلام کرد.

شجاعی یکی از بهترین خریدهای فصل تابستان باشگاه پانیونیوس آتن است. دو ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس در رسانه ها یکدیگر را دوست صمیمی خطاب می کنند.