باشگاه دورتموند رقم روش ستاره خط حمله خود را اعلام کرد که این خبر خوبی برای مشتریان او به شمار می‌آید .

به گزارش مرور نیوز، پیر امریک اوبامیانگ که یکی از بهترین مهاجمان کنونی فوتبال اروپاست، مورد توجه تیم های بزرگ قرار گرفته و احتمال جدایی اش از زنبورها زیاد است.

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند در گفت‌وگویی که با کیکر داشت از شرط این باشگاه آلمانی برای فروش اوبامیانگ سخن به میان آورد. او در این زمینه گفت‌:  ماندن هیچ بازیکنی را برای همیشه نمی‌توان تضمین کرد. باید بگویم که قدرت ما در پیدا کردن جایگزینان مناسب است. دورتموند نگران از دست دادن بازیکنان بزرگ خود نیست چراکه بهترین جانشین‌ها را برای آنها انتخاب می‌کند.

واتسکه ادامه‌ داد: اوبامیانگ جایگزین روبرت لواندوفسکی در دورتموند شد و توانست جانشینی شایسته برای او باشد. می‌دانیم  اوبامیانگ مشتریان زیادی دارد. اگر به ما پیشنهاد ۸۰ میلیون یوروی داده شود وارد مذاکره خواهیم شد. اوبامیانگ این شایستگی را دارد که در هر باشگاهی بازی کند. خوشحال شدم که در یک روزنامه خواندم که بارسلونا هم اوبامیانگ را می‌خواهد .

اوبامیانگ ۲۷ ساله مورد توجه باشگاه رئال‌ مادرید قرار گرفته و به نظر می‌رسد خود او هم دوست دارد که راهی کهکشانی‌ها شود. او در فصل جاری توانسته در ۲۲ بازی برای دورتموند ۲۰ گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد.