تیم سایپا توانست در حساس‌ترین بازی هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو به پیروزی دست یابد.

به گزارش مرور نیوز، هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو، از عصر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در پایان امروز تیم‌های نفت امیدیه و سایپا توانستند با پیروزی مقابل حریفان خود این هفته را پشت سر بگذارند.

در نخستین دیدار امروز که از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر اصفهان پیگیری شد، تیم جوان نماینده اصفهان میزبان تیم با انگیزه نفت امیدیه بود. در پایان این دیدار تیم نفت امیدیه توانست با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۱ میزبان نه چندان قدرتمند خود را از پیش رو بردارد و جایگاه خود در جدول را حفظ کند.

در دومین بازی امروز که حساس‌ترین بازی این هفته بود، تیم‌های سایپا و نیروی زمینی ارتش از ساعت ۱۷:۳۰ در استخر ۹ دی تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار با یک دقیقه سکوت برای قدردانی از زحمات آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو آغاز شد. در پایان این بازی تیم سایپا توانست با نتیجه ۱۰ بر ۶ در مقابل تیم نزاجا به پیروزی برسد.

آخرین دیدار هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو فردا جمعه ۸ بهمن پیگیری خواهد شد. در این دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و تیم جوان استخر شهید نوفلاح به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار ساعت ۱۵:۰۰ به میزبانی شهر گچساران برگزار خواهد شد.

نتایج کامل روز نخست هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

نماینده اصفهان ۱ - نفت امیدیه ۱۰

سایپا ۱۰ - نیروی زمینی ارتش ۶