در آغاز دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد جام یاریگین روسیه، نمایندگان ایران به 4 پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش مرور نیوز، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاریگین که در کراسنویارسک روسیه در جریان است، ایمان صادقی دارنده 2 مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در جام یاریگین پس از استراحت در دور نخست مقابل عثمان ژوگلیا از روسیه با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

صادقی برای ماندن در گروه بازنده‌ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر این صورت از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

در وزن 86 کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست مقابل نیامبایار باتار از مغولستان با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف شامیل کودیا ماگمدوف قهرمان اروپا در سال 2016 رفت و در پایان در یک کشتی نزدیک با حساب 4 بر 4 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی برای رسیدن به فینال باید به مصاف ولادیسلاو والیف از روسیه برود.

دیگر کشتی‌گیران تیم منتخب مازندران در این رقابت‌ها سیدرضا موسوی و جابر صادق زاده در وزن 125 کیلوگرم بودند.موسوی در دور نخست مقابل آتساماز گازایف از کشور میزبان به روی تشک رفت و در پایان با حساب 4 بر 3 به برتری رسید. موسوی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف اسدالله ابراگیموف از روسیه برود.

جابر صادق زاده نیز پس از استراحت در دور نخست برابر باتراز گازایف از روسیه قرار گرفت و با ضربه فنی به برتری رسید. صادق زاده در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف شامیل خاکیف از روسیه برود.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز رضا اطری آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل رستم آمپار از روسیه حذف شد.